![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2004 Locatie: Weesp, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Tja of dat wel genoeg is blijft de vraag natuurlijk. Heeft die Moki wel genoeg vermogen om rond te kunnen vliegen. Wordt een mooi setje bij elkaar zo. Zal hem wel zien als hij af is op de hei. Groeten Onno
__________________ Modelvliegtuigen? Heel veel kijk maar eens op: BosModelAir. Jeti Duplex gebruiker / ModelAircraftCompany |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2009 Leeftijd: 35
|
Ik heb nog een tip waar je meschien wat mee kunt Ik heb bij mijn sukhoy de montage van het landingsgestel aangepast ik heb inslagmoeren op een plaatje staat gelast en die binnen in de romp gemonteerd de moeren zitten bij mij nu dus aan de buitenkant Daardoor is het erg makelijk het landingsgestel te demonteren voor transport |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Die uitslag heb je wel nodig Erwin om vanuit meskant over te gaan naar prophangen Wel even een hapje uit je hoogteroer halen hoor anders past het niet Maar eh, je hebt wel meer foto`s toch
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
Pruster de pruts, kunnen we niet meer dammen op het veld Maar zo`n checkerboard is niet altijd even mooi en dit is zeker rustiger.
| | |
| | #37 (permalink) |
|
Nop, vandaag de hele dag op Rozenburg gestaan, even jetten en jetbrevetje halen
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 31 mei 2007 Locatie: Scherpenzeel
|
Had mijn twijfels of dit zou lukken maar het tegendeel heb je bewezen. Hoe heb je dit nu gedaan? Gewoon verhitten en er afpeuteren? Mischa ( was wel lekker rustig zo vanavond )
__________________ Mischa
|
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 15 maart 2004 Locatie: Ede Leeftijd: 42
|
De oravover kwam er eigenlijk heel makkelijk vanaf zonder lijmresten achter te laten. (zonder verhitten ofzo) Het zat er echter wel vast genoeg op. Ze gebruiken volgens mij wel een bijzondere techniek om het er zonder luchtbellen erop te krijgen.Het is mij ook gelukt maar je moet er wel even rustig de tijd voor nemen en niet te warm erop strijken. |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir | |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 april 2006 Locatie: Barneveld Leeftijd: 36
| Citaat:
| |
| | |
| | #45 (permalink) |
|
Hee Jeroen, Blijkbaar gebruiken ze op die kisten van jouw dus imitaitie oracover vandaar dat kwaliteit en prijsverschil.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |