![]() |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 juni 2010 Locatie: Ugchelen (net naast Apeldoorn) Leeftijd: 14
| Citaat:
dan ga ik liever voor twee brushless motortjes erbij. Maar ik houd het zo simpel mogelijk, een airlifter weegt immers niks (de batterij wel Ik ga even een nieuwe samenstelling maken en die post ik hier wel. alle hulp is welkom
__________________ Wingdragon Sportster, f117 stealth, f16 funjet, [binnenkort]3CH Airlifter | |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Citaat:
Dus 1 motor achterop !
__________________ Wingdragon Sportster, f117 stealth, f16 funjet, [binnenkort]3CH Airlifter | |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Citaat:
Ik ga morgen maar bestellen. Ik post straks de setup voor de pusher, ga nu huiswerk maken ![]() het word in iedergeval niet duur
| | |
| | #20 (permalink) |
|
Prop : HobbyKing Online R/C Hobby Store : Master Airscrew propeller 7x4 (Pusher) motor : HobbyKing Online R/C Hobby Store : TR 28-26 16A 1900Kv Brushless Outrunner ESC: http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6455&Product_Name=Hobbyk ing_SS_Series_8-10A_ESC LiPo (KLEIN!!!) : HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 500mAh 2S 20C Lipo Pack Zeg maar wat jullie er van vinden, ik denk dat dit toch genoeg power is...
__________________ Wingdragon Sportster, f117 stealth, f16 funjet, [binnenkort]3CH Airlifter Laatst gewijzigd door Pilot-Red-10; 25 augustus 2010 om 19:17 |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 44
|
Je hebt voor twee motoren wel twee ESC's nodig. Ben heel benieuwd hoe je een motortje achterop gaat maken en waar je die tweede dan laat. En waarom eigenlijk?
__________________ Groet, Arjan. Mijn vloot __Fotoalbum VGG leden Dé database Vintage Glider Group website |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
Wil je die motor op een Airlifter zetten? Met zon motor vlieg je normaliter een kist van een kilo hoor. Ik zou eerder kijken naar een motor van een gram of 10 met een verbruik van zeg 5A. Of twee van rond de 5 gram met een verbruik van max 3A. Want ik denk niet dat dat hele gevaarte meer dan een goeie 75 gram zal wegen.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Citaat:
En @ sven , ha oke iets te enthousiast geweest Ga het veranderen
| | |
| | #24 (permalink) |
|
Als ik toch voor twee ga. Gewoon aan de vleugel zullen dit dan goede zijn? HobbyKing Online R/C Hobby Store : hexTronik 5gram Brushless Outrunner 2000kv En hoe connect je eigenlijk twee esc zodat je ze tegelijk bestuurd?
__________________ Wingdragon Sportster, f117 stealth, f16 funjet, [binnenkort]3CH Airlifter |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
Ik zou iets nemen met meer KV, anders worden je propellers zo groot. Met iets dat rond de 4~5000Kv zit kom je er wel. En je kunt 2 ESCs aansluiten door er bij eentje de rode draad niet aan te sluiten op je ontvanger. De accu draden kun je gewoon samen op 1 stekker solderen.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2008 Locatie: BE Zichem Leeftijd: 18
|
je kan tg gewoon een y kabel nemen om 2esc's aan te sluiten? grtzz
__________________ Traxxas: rally, summit, slash 4x4, Spektrum DX2S//Blade 120sr, Blade sr, donuts elipsia, Pkz trojan, Pkz night vapor, MPX merlin svenson electra, svenson westerly+Spektrum DX8 |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2010 Locatie: Callantsoog, NH Leeftijd: 15
|
ik zou voor 2 motortjes gaan, die motor die je eerst had gepost zijn wat meer voor parkjets enzo
__________________ www.youtube.com/maddwarfproductions Vliegtuigen: Robbe charter, Wild hawk (kapot), F117 stealth zelf gemaakt |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 44
| Ja, als je maar van één van de twee ESC's het rode draadje losmaakt of doorknipt. Anders raken de BEC's aan de kook.
__________________ Groet, Arjan. Mijn vloot __Fotoalbum VGG leden Dé database Vintage Glider Group website |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2008 Locatie: BE Zichem Leeftijd: 18
|
ey, weer wat bijgeleerd, nog nooit van gehoord in die 3 jaar... grtzzz
__________________ Traxxas: rally, summit, slash 4x4, Spektrum DX2S//Blade 120sr, Blade sr, donuts elipsia, Pkz trojan, Pkz night vapor, MPX merlin svenson electra, svenson westerly+Spektrum DX8 |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Citaat:
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |