![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2010 Locatie: In Burgum dat is ongeveer 15 km van drachten
|
Ik ga voor de eerste keer zelf een vliegtuig maken van depron. ik heb een afbeelding van een boeing 737 gevonden die ik ga gebruiken ik ga een silverlit vliegtuig open maken en de motoren van dit vliegtuig gebruiken. Vrijdag ga ik naar een parket winkel waar je depron kan kopen vanaf dat komen er updates. Als je tips hebt ze zijn altijd welkom. Verwacht niet dat er snel updates komen mijn nieuwe opleiding die ik ga doen is nogal moeilijk dus ik heb niet heel veel tijd ![]() MVG Jesper |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juni 2010 Locatie: Ugchelen (net naast Apeldoorn) Leeftijd: 14
|
Heey, Leuk dat je ook iets met een silverlit gaat doen , alleen wel raaar dat je die motortjes gebruikt... ik zou persoonlijk toch voor brushless gaan
__________________ Wingdragon Sportster, f117 stealth, f16 funjet, [binnenkort]3CH Airlifter |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 7 december 2008 Locatie: Schoonebeek Leeftijd: 18
| Propellers die in een ronde behuizing zitten. http://hobbyking.com/hobbyking/store...idProduct=4243
__________________ Multiplex Funcub, Brushless Multiplex Easystar met rolroeren, 1.8m zwever, Multiplex Moritz (gestuurd met Graupner varioprop 14S), speedboot, Graupner MX-12 Laatst gewijzigd door Olap; 30 augustus 2010 om 19:11 |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
oh oké mischien maak ik wel een paar ronde buisjes van depron als ik dat heb | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 4 april 2010 Locatie: Etten Leur
| |
| | |
| | #12 (permalink) |
| YouTube - 13 gram X-Twin Boeing 747 ik bedoel meer zoiets als dit
|
| | |
| ||||||
![]() |