![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #406 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 9 juli 2006 Locatie: elim Leeftijd: 41
|
ik heb een andere die pijpen die je in model kunt buigen. http://www.krumscheid-metallwaren.de...-102-Kopie.jpg die waren zo kapot. dat stuk wat jij gebruikt heb ik inderdaad ook, die gaan niet kapot... |
| | |
| | #407 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Ok, dat is inderdaad een andere constructie, zijn ook erg duur die krengen....
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #408 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2002 Locatie: Tirol -Oostenrijk Leeftijd: 37
|
Ik heb nodig 1 bocht van 90 en 2 van 30 graden , maar die laatste zijn niet te krijgen. Dus ben van plan om een Flans + 1x 90 graden + 3x recht stuk (kost geen drol) + 30 cm van dat flexibele spul uit alexzzz z'n post te bestellen, daarmee zou het goed moeten komen. Cor
__________________ It's fun, frustrating, annoying, tiring, anti social, wonderful and exciting. Usually in the same day! |
| | |
| | #409 (permalink) |
| Guest
|
heb ik ook gebruikt op mijn yak ! die bocht met flexibel wordt door KS verkocht en is al gesoldeerd , ik heb de flex ingekort en rechtstreeks op de demper gekoppeld met de PTFE slang en klemmen. voor 30 graden bochtjes moet je die van 90 graden zelf op 30 graden doorslijpen en solderen . Laatst gewijzigd door ultim@te; 2 februari 2012 om 13:50 |
|
| | #412 (permalink) |
|
@ Pim : wanneer ga jij weer verder met bouwen.? De extra ligt weer een weekje stil , ben voor m'n werk europa uitgevlucht, hier in Halifax niet veel beter qua temperatuur, morgen naar het warme Caraibic om weer veel te snel terug naar Europa te vliegen Als ik volgende week weer thuis ben hoop ik de bocht te kunnen solderen ( ben nog aan het wachten op antwoord van Lindinger of die de flexibile metaalslang hebben, scheeld weer verzendkosten), Cockpitkap is klaar , heeft nu een mooie donkere transparante kleur en ook de motorkap en wheelpants zijn gespoten, heb er foto's van op m'n camera ... zal ze binnenkort posten. Cor ps.... over een paar dagen zal ik onnodige berichten ff vegen.
__________________ It's fun, frustrating, annoying, tiring, anti social, wonderful and exciting. Usually in the same day! Laatst gewijzigd door corvl; 10 februari 2012 om 13:25 Reden: edit ivm schoonvegen topic |
| | |
| | #413 (permalink) |
| Lid sinds: 15 oktober 2010 Locatie: veldhoven, noord-brabant Leeftijd: 15
|
Jaja, ik ga al door maar ik heb nog geen huls voor mijn vleugelbuis. Binnenkort een maken en dan kan ik weer door. Pim
__________________ mx-12, Robbe charter, p-51D big beautifull doll, extra 300S in aanbouw, f-16 EDF in aanbouw, jamara pitts S2B en nog wat ander spul. |
| | |
| | #414 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 9 juli 2006 Locatie: elim Leeftijd: 41
|
@pimiboy, die maak je het makkelijkst met een condoom, je bent 15 dus ik weet niet of je die al hebt, maar anders even naar de kruidvat. ze geloven je echt wel als je zegt dat hij voor de modelbouw is. Als je die over de buis trekt en onderaan vast zet met een stukje tape, heb je een perfecte passing na het lamineren, en ook geen problemen met in oliën (het glijmiddel zorgt voor het niet hechten) en eventueel vast komen te zitten van de epoxy op de buis. |
| | |
| | #415 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 oktober 2010 Locatie: veldhoven, noord-brabant Leeftijd: 15
| Citaat:
Pim
__________________ mx-12, Robbe charter, p-51D big beautifull doll, extra 300S in aanbouw, f-16 EDF in aanbouw, jamara pitts S2B en nog wat ander spul. | |
| | |
| | #416 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2007 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 56
| Citaat:
![]() Nu weer | |
| | |
| | #417 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
staan ze tegenwoordig echt niet meer raar van te kijken hoor pim
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #418 (permalink) |
|
@ Modertor: Ik zie net dat het topic netjes is schoongeveegd .. dank daarvoor Vakantie voor mij, wellicht dat hij deze vakantie eindelijk af komt ... Onderdelen voor de bocht zijn besteld , maar natuurlijk niet voorradig bij Krumscheid ... Ondertussen verder gegaan met cockpitkap en motorkap: Cockpitkap is een paar tinten donkerder gemaakt. Magneten zijn verwijderd en inslagmoeren met nylonbouten zijn geplaatst. Ook een klein beetje "PIP" aangebracht tegen het trillen/resoneren van de kap: ![]() De inslagmoeren aan de binnenkant van de motorkap: ![]() Zo ziet het er dan uit, inclusief wheelpants. Wheelpants moet ik nog borgen met een klein boutje zodat het niet kan draaien tijdens de vlucht Motorkap ook gespoten en met 2K lak behandeld. *note aan mezelf* ... 2K lak nooit meer met een wol-roller aanbrengen :-/ ![]() De bekisting voor de demper heb ik behandeld met hele dunne lamineer epoxy. En vanmorgen met aluminium-tape beplakt. ![]() Cor
__________________ It's fun, frustrating, annoying, tiring, anti social, wonderful and exciting. Usually in the same day! Laatst gewijzigd door corvl; 10 februari 2012 om 15:10 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |