![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2010 Locatie: Winschoten Leeftijd: 25
|
Goedendag allemaal, Gisteren is mijn Great Planes RV-4 binnen gekregen vanuit de UK. Gekocht bij Towerhobbies.com Hier ga ik mijn bouwverslag bijhouden voor de liefhebbers (en voor mezelf). Dit is trouwens de eerste keer dat ik mijn modelbouw vliegtuig zelf ga bouwen. Tot ziens. Groeten Richard |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 6 november 2006 Locatie: Krommenie Leeftijd: 43
|
Volgens mij zit towerhobbies in de USA. Wat waren de verzendkosten?
__________________ Mini titan 325, T-rex 250, Raptor 50 V2, TF mustang 1:5, mustang TF 1:7, Somethin extra, Twinstar II, 3D yak, merlin, disney, xerces, nexus, elipsia FT |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 30 september 2008 Locatie: rosmalen Leeftijd: 26
|
kan wel eens een erg leuk bouw projectje gaan worden. ben benieuwd naar de vliegeigenschappen van zo`n rv4 gaan zeker een abbotje nemen hierop great planes kennende zal de bouw spoedig verlopen gr, stephan
__________________ sig fourstar (os 46ax)--futaba 6ex 2,4 ghz----------->greatplanes extra 300s (saito 125)---mvvdb--FuNfLy 2010 mvvdb seagull decathlon 120 arf 2m. (saito 125) |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Welkom hier en vooral veel plezier, wij kijken uit naar je vorderingen.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2010 Locatie: rozenburg Leeftijd: 17
|
ik kan het bijna niet geloven ik zit gisteren te kijken voor een mooie 2 de vliegtuig. om voor het eerst zelf te gaan bouwen en toen kwam ik deze tegen Op verspaget. maarja ik twijfel natuurlijk of ik het wel kan bouwen even gaan googelen. en zie ik hier een bouwverslag dat pas is gestart deze ga ik zeker volgen. Foto's???? Want ik ben wel benieuwd wat het pakket nu bevat. mvg p@ul
__________________ Extreme Flight Profile Yak 48''/ms composit swift(verlicht)/multiplex funjet/Lightra Delta futaba t6EX |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 september 2008 Locatie: rosmalen Leeftijd: 26
| Citaat:
de rv4 was ook een van mijn 2 keuzen als 2de toestel ben toch maar voor de great planes extra61 gevallen gr,
__________________ sig fourstar (os 46ax)--futaba 6ex 2,4 ghz----------->greatplanes extra 300s (saito 125)---mvvdb--FuNfLy 2010 mvvdb seagull decathlon 120 arf 2m. (saito 125) | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 mei 2010 Locatie: rozenburg Leeftijd: 17
| Citaat:
ja dat heb ik ook gedaan en het andere draadje was al van 2 jaar geleden. maar even de eigenaar van het draadje een pm gestuurd over het toestel en dat was ook heel optimistisch dus ik denk dat ik het al weet. over een tijdje mvg p@ul
__________________ Extreme Flight Profile Yak 48''/ms composit swift(verlicht)/multiplex funjet/Lightra Delta futaba t6EX | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
Verder niet geinformeer bij medebouwers. Nu ik afgelopen winter ben begonnen, heb ik informatie opgevraagt bij mij op de club. Iedereen vol lof over dit toestel. Een goed toestel om mee te beginnen. Het pakket bestaat uit het volgende: - hout - stuurstangen - Schroeven - onderstel - kunstof toebehoren - de benodigde scharnieren Laatst gewijzigd door RichardWinschoten; 16 juni 2011 om 11:39 | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
ik moet zeggen dat ze goed behulpzaam zijn. Nadat ik mijn bestelling had geplaats en betaald had. Heb ik na 2 weken gebeld hoelang ik nog zou moeten wachten. Ze hebben het voormij uitgezocht en mij terug gebeld. een week later was deze bij mij binnen. Het pakket lag bij de douane, maar was daar niet geregistreerd. Later in april nog een bestelling geplaats voor de futaba zender deze was binnen 2 weken binnen. De kosten voor het inporteren en de douane zijn niet raar. Op de site van de douane had ik meer berekend. Als ik de kosten nog wist had ik het hier even vermeld, hellaas weet ik dit niet meer. | |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Ik heb een album gemaakt waarin ik de voortgang ga houden. Veel kijk plezier http://www.modelbouwforum.nl/forums/...lane-rv-4.html Laatst gewijzigd door RichardWinschoten; 16 juni 2011 om 12:21 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |