![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #181 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 9 juli 2006 Locatie: elim Leeftijd: 41
|
@plotterweld: 4. Onderschrift/Handtekening/Avatars, wat mag? - Maximaal 3 regels in normaal tekstformaat, hiermee worden grote lettertype's bedoeld. (groter dan standaard) - Geen plaatjes en of banners, uitgezonderd smileys welke via het forum worden aangeboden. - Handtekeningen mogen geen verwarring / onleesbaarheid van de posting veroorzaken. - Uiteraard gelden ook hier de algemene fatsoensnormen. - Geen links of verwijzingen naar RC-Winkels/Webshops die niet als sponsor/adverteerder op het forum actief zijn. - Geen links of verwijzingen naar andere RC-Fora, niet dat we geen concurentie dulden, maar om irritante ledenwerving te voorkomen. |
| | |
| | #184 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 39
|
Ik vermoed dat het gaat om de link naar je website. Leuk nieuw toestel overigens, heb je al een geschatte prijs?
__________________ Het leven is te kort om er op een negatieve manier naar te kijken. Geniet iedere dag van wat je wél hebt! |
| | |
| | #185 (permalink) | ||
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Citaat:
Welk model bedoel je ? Citaat:
Maar Barneveld ligt ook niet in noord- of zuidholland . Ben ik namelijk al eens geweest . Mvg Johan | ||
| | |
| | #186 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Citaat:
LEDje tegen het licht houden, het kommetje is de kathode, het armpje is de anode. En als je zoals ik, na vijfendertig jaar nog steeds niet het verschil tussen anode en kathode weet knap: kathode negatief, anode positief
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • | |
| | |
| | #187 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 9 juli 2006 Locatie: elim Leeftijd: 41
| al langer dan dat jij in Holland woont: elim - Google Maps en wat die link betreft, via jouw site kom je ook op je Felix handel, en das dus indirecte reclame, in je handtekening vermeld je zelfs de link naar de thuisbasis... volgens de letter van de wet klopt het wel, maar in de geest is het niet correct.. word dan tenminste vriend van het forum..wel zo netjes |
| | |
| | #188 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Ik woon nu in Nederland , provincie noord Brabant , plaats Oss De Duitsers zeggen wel vaak Hollanders tegen Nederlanders maar dat is niet juist . Holland - Wikipedia En Elim ligt in Drente heb ik vroeger op school geleert . Mvg Johan |
| | |
| | #191 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2009 Locatie: emmeloord Leeftijd: 15
|
hmmm het gaat goed over de felix he ik vraag me af of het zin heeft om een laagje kevlar om een epp vleugel te leggen zou dit zin hebben voor de sterkte zonder de onverwoestbaarheid te verminderen (kogelvrij) of is dit onnodig gewicht en geeft het alleen een klap op de portemonnee
__________________ altijd weer die brandstof vliegers....... |
| | |
| | #193 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2012 Leeftijd: 37
|
Hallo, Ik heb een fenix 80 en een probleem ermee, ik heb de standaard setup die Johan zegt gebruikt. Ik vrees dat hij te zwak is aangezien ik er wat ijzeren materiaal heb ingedaan zoals enkele vijzen voor de vleugel te bevestigen en de motor mount te plaatsen. Kan ik een 3s plaatsen of toch maar beter een andere setup kopen op HK ? MVG
__________________ Traxxas Slash VXL ; Associated SC10 RS ; Losi LST ;; Fenix 80 ; EasyStar Brushed |
| | |
| | #194 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2007 Locatie: Delft Leeftijd: 19
|
De turnigy (2204/16T) motor en HK8 regelaar kunnen op 3s. Je kan ook proberen een GWS8043 in plaats van de 7'' prop te plaatsen dan heb je ook meer vermogen. Ik vraag me wel af hoe zwaar jij de 80 hebt gekregen aangezien ik de 100 vlieg met dezelfde setup gewoon op 2s Bij twijfel kan je altijd gewoon een 3s ~400mAh nemen, heb je lekker veel vermogen |
| | |
| | #195 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2012 Leeftijd: 37
|
Dit staat op mijn huidige esc, als ik een 3s gebruik ''3 cell capable but not warranted''. Zou ik niet beter eerst een 3s kopen en proberen, misschien lukt het met mijn esc. Maar welke lipos koop ik best kwa discharge en mAh ? MVG
__________________ Traxxas Slash VXL ; Associated SC10 RS ; Losi LST ;; Fenix 80 ; EasyStar Brushed |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |