![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 19 november 2010 Locatie: Haulerwijk Leeftijd: 30
|
Helemaal vergeten een topic te maken van een scratch build Katana X-lite met een span van 1,5meter. Woensdag heb ik de tekeningen afgedrukt (120 a4-tjes) en aan elkaar geplakt. Hierna de diverse ribben e.d. uitgeknipt en overgetrokken op de triplex plaat (gamma hobby). Ik heb ondertussen alles uitgezaagd en gesneden de vleugels en de romp zitten al gedeeltelijk in elkaar. Vanavond zal ik eens even foto's maken want dat heb ik tot nu helemaal nog niet gedaan... Bouwtekening: Laatst gewijzigd door Wiert Land; 4 mei 2011 om 19:03 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 18 december 2007 Locatie: overijssel Leeftijd: 36
|
we want some pics
__________________ FF9, PIPER PAWNEE 18 cc benzine, GILES 202 8,5 cc s&k , SWIFT, BELTCP, HK450, depron yak54, f16, piaget, malibu f3p, Horrman tk08, Marder met elcon xl, reely rex-x |
| | |
| | #8 (permalink) |
| ![]() Ik heb deze cockpit cap gemaakt via de tutorial http://www.modelbouwforum.nl/forums/...-pet-fles.html het heeft me een paar lege flessen gekost 3 in totaal, ze waren maar net groot genoeg waardoor het nogal precies kwam. |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Vanmiddag de boel eens even op de weegschaal gedropt de romp weegt 750 gram in totaal en de vleugels 520 gram excl. setup heb hier nog een 7.5cc motor liggen denk dat dat wel goed moet gaan en anders moet de 10cc er maar aan geloven. Misschien bouw ik 'm ook direct wel om naar elektro heb hier nog een turnigy 29/12/10 en een APC E 12*6 prop met Hi-model Pro 40amp volgens drivecalc een 1973g thrust dus dan zou dat moeten kunnen met setup kom ik op +- 1800gram uit. Iemand een idee hierover brandstof of electro?? |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2009 Locatie: Sittard Limburg Leeftijd: 16
|
brandstof is leuker meer voor dit vliegtuig leuk elektro met 4 cellen wel te doen
__________________ 52CC Katana 2,10M, mpx parkmaster, hacker sky fighter, freestyler, giles 202, der kleine barron, Precise. Mvc swentibold lid. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |