![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 2 augustus 2004 Locatie: Diest Leeftijd: 30
| Ik zoek iets kleins, een soort half bolletje dat ik voor mijn prop kan zetten. Ik heb een Krumscheid alu spinner op het oog (art.nr. 704). Ik zou alleen nog moeten weten hoe zwaar deze is en of hij vast staat met 1 centrale bout en welke maat. Ik heb al een mailtje gestuurd naar KS maar ze reageren daar niet zo vlug. Anders misschien KS art.nr 710 waar de prop dan wel komt in te zitten. |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Nice nice, gaat leuk worden volgende week zondag!
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #19 (permalink) |
|
Vandaag wat tegenslag gehad op het veld. Mijn toestel is beschadigd door een ander toestel. Mijn Yak stond gewoon in de stationeer zone en het toestel er tegenover vertrok ineens op halve gas ofzo, het hing niet vast en kwam pas tot stilstand in mijn Yak Nog een geluk dat ik mijn toestel niet net aan het tanken was of er gewoon voorzat, dan zou ik het toestel tegen mij gehad hebben. Nu is het gelukkig slechts materiele schade. Elektro blijft dus ook gevaarlijk, ook al hoor je het gevaar niet. Eenmaal als de batterij in zit kan de motor aanslaan, in dit opzicht is een benzine motor toch wat veiliger. ![]() |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Citaat:
Wel zonde van de schade....
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Ongevallen en normaal gaan niet echt samen. In dit geval stond de zender in een foute mode denk ik, en werd dan omgezet toen het toestel al aanstond. Bij dit omzetten kreeg de motor dus ineens het signaal en vertrok.
|
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2009 Locatie: Dikkebus/Poekapelle
|
Heb ik overlaatst ook tegengekomen... Wel een methanol motortje, hij was aan het taxieën en hij haperde aan zijn gas
__________________ DLE55 PeakModels yak 54 88" - EF EXTRA 300 EXP 48" - MPX acromaster - Futaba T10CP |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Citaat:
Opknappen of nieuw bestellen. Opknappen is altijd mogelijk, maar het toestel vloog te goed en ik wil niet dat het na het opknappen minder goed zou zijn. Ik vrees dat de vleugel iets zwaarder wordt door het opknappen en daardoor minder in balans zal zijn. Harofly heeft er nog op stock, dus de kans is groot dat ik daar een vleugel van krijg, 1 uit de doos halen die dan vervangen wordt door een nieuwe. | |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |