![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: ede Leeftijd: 40
|
en jawel vandaag gevlogen ,samen met mijn pa . motordomping nog iets omlaag gezet en het stabilo een vulplaatje onder gezet zodat de instelhoek hiervan positiever werdt (was eerst 0) straks eens meten wat het geworden is . ondanks de wind goed te vliegen met de diamond hq3650/900 en een 12x6 apc/e was hij los in 3 meter . nu nog stabilo goed zetten met een vaste ondersteuning en afwachten op mooi weer zonder zowat wind ,om hem te leren kennen . |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
zou kunnen als iemand dat ding filmde , bij ons op de club zijn ze niet zo van het filmen ,eerder van het vliegen ,en een klein groepje die alles geheel zelf bouwt en ook het toestel 100% wilt hebben ,meren deel is al tevreden met een toestel wat 60% presteert .(het is en blijft hobby ) dus als ik iemand betrap op filmen , zal ik hem gelijk het filmpje vragen |
| | |
| | #36 (permalink) |
| |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 september 2008 Locatie: Waalre Leeftijd: 37
|
Da`s een heel mooi kistje Serge! ![]() Mooi rond rompje en leuke lijnen! Wel een bouwverslag van maken he!? Groeten, Ramses Laatst gewijzigd door Ramses; 8 september 2011 om 08:55 |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 1 januari 2008
|
Hallo Serge, Ik heb je bouw gevolgd, en heb de tekening inmiddels gevonden. Ik heb zelf een tekening VTH maar deze is 120 cm spanwijdte. dat vindt iets te groot! oftewel mijn auto is te klein. Wat is de spanwijdte van het model wat jij hebt gemaakt? Groeten Hans |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |