![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: ede Leeftijd: 40
|
volgens deze link via via aan een tekening gekomen limberu Airplanes Fiat G55 heb ze uitgeprint op A4 vellen ,dus eerst maar eens knippen en plakken Laatst gewijzigd door serge pot; 4 maart 2011 om 22:57 |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
zit je verder op het net te spitten zelfde site als de fiat , tekening bristol scout 1 op 8 om te smullen ,geraak je dus in dubio , vraag je dus je vrouw en dochter om te beslissen .en ja het wordt dus de bristol scout . http://www.aircombat.eu/plaene.htm wel even winzip activeren zondag maar een tripje naar mijn pa ,hout halen . Laatst gewijzigd door serge pot; 4 maart 2011 om 23:25 |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
na wat spitwerk in het 93 pagina's tellende topic betreffende de scout zelf een mapje gemaakt met de info die voor mij belangrijk is . de zware constructie die nodig is voor aircombat eens bekeken en hier en daar wat wijzigingen doorvoeren in de romp en vleugel . en we hebben een startschot . ![]() 1x zijkant romp klaar en de schuurmallen voor de ribben . en aangezien ik er dit keer geen haast mee heb kunnen we lekker zeikerig precies gaan werken ( heb zat om te vliegen en we moeten sparen ) ![]() de hoofdbalken zouden van 3x5 vurenmoeten zijn ,wordt dus 3x5 middel balsa zelfde geld voor de plaat onder de achtervleugel zpou van 3mm populieren triplex moeten zijn wordt dus 3mm middel balsa . gezien de korte neus moeten we dus licht in de staart bouwen . |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 8 maart 2008 Locatie: zeeuws-vlaanderen Leeftijd: 49
|
Tjonge Serge, jij laat er ook geen gras over groeien. De een heeft nog maar net het luchtruim gekozen of de andere staat weer al op de bouwplank! Ook deze ga ik weer volgen! Word deze ook electro? Mvg Pascal. |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
jups electro .methanol motoren doe ik niet aan (stink dingen en je blijft afstellen ) dit project zal ook niet hard gaan ,gewoon om wat lekker te freubelen te hebben . en hierna mag voorlopig even het gras groeien ,dan heb ik meer dan genoeg modellen . |
| | |
| | #10 (permalink) |
| ![]() de motor een supo 2814/08 ![]() motorschot op zijn plek van 2,5mm vliegtuigtriplex en 3mm populieren .gelijk ook de motordomping en sidethrust er in gezet . ![]() plaats voor de servo's en rechts de accu met regelaar . Laatst gewijzigd door serge pot; 12 mei 2011 om 22:56 Reden: motortype |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |