![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #64 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Ben ondertussen ook met de deuren bezig gegaan . Die moet ik eerst zien recht te krijgen , zijn namelijk zo krom als een hoepel . Ook het sluit mechanik met een stuk gebogen veerstaal werkt niet lang goed . En dat moet wel werkend blijven , de wielen worden er met 6 atu uit gedrukt en die stoppen niet voor een dichte deur . De vrouw is eerst maar eens op zoek naar trekveren . Mvg Johan |
| | |
| | #65 (permalink) |
| Lid sinds: 8 maart 2009 Locatie: Veendam Leeftijd: 41
|
mijn vrouw maakt veren zie Bakker Springs Nederland | industrieel veren fabrikant voor o.a. automobiel, electro- en machineindustrie. ik hoef gelukkig nooit veren te zoeken, toch handig om getrouwd te zijn met een fijnmechanicus
__________________ Big Lift, Funky Chicken, Die Kleine Hexe, Das Liddle Stik, SIG Deperdussin (in aanbouw) |
| | |
| | #70 (permalink) |
| Lid sinds: 19 maart 2008
|
Hallo Johan, Weet jij misschien hoe de flaps afgesteld moet worden? (hoeveel mm in de eerste en tweede stand) van een Hercules C130, het zelfde model wat jij aan het bouwen bent Ik kon het niet in de beschrijving terug vinden. Met vriendelijke groet, Quinn |
| | |
| | #71 (permalink) |
| Lid sinds: 30 december 2003 Locatie: Dongen Leeftijd: 41
|
Ik weet niet of Johan nog antwoordt hij stopt ermee, zie onderstaande draadje: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2460797 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |