![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 19 juni 2006 Locatie: Zevenaar Leeftijd: 51
|
Hier mijn (achteraf) bouwverslag van de MIRAGE 2000 van JEPE - Helmond. De productie vindt plaats bij FLY-FLY. De actuele prijs is nét geen 100 euro voor de kale kit. Lengte van het model : 135 cm Wingspan : 95,5 cm Gewicht : 2300 gram, vliegklaar met 6S-4000 Vliegeigenschappen : mooi strak en goedmoedig : SUPER !! Wat komt er uit de doos : ![]() Het landingsgestel ga ik niet gebruiken ; starten ga ik met een elastiek + bungee en landen op z'n buik ![]() ![]() ![]() Uploaded with ImageShack.us Laatst gewijzigd door Ron; 18 september 2011 om 20:57 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
|
Goed bezig! Stevo
__________________ |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
De onderkant voorzien van een strip Roofmate. Deze strip heeft een een aantal functies : - slede om op te landen - de regelaar wordt er ingebouwd - en hij kan dienen als "grip" als het model eens met de hand gestart wordt ![]() Ook weer met een glas-matje afgedekt. ![]() Overbrugging gemaakt van een verf-roer-stokje : ![]() De neus-kegel afslijpen : ![]() Uploaded with ImageShack.us Laatst gewijzigd door Ron; 24 mei 2011 om 18:33 |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Mijn originele cockpitkap heeft geen bodem ...... dus zelf maar iets gemaakt. ![]() ![]() ![]() ![]() Uploaded with ImageShack.us |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |