![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2011 Locatie: Ter Apelkanaal Leeftijd: 21
|
Beste mensen, Even weer een terug blik van wat ik tot nu toe heb gedaan: -De tekeningen heb ik uitlaten printen op school, 2 op A0 formaat en 1 op A1 formaat. -Ik heb de materialen verzameld om een start te maken. -Een aantal onderdelen uit het geadviseerde balsa hout gesneden en een aantal uit vliegtuigtriplex. -In de tussen tijd heb ik een figuurzaag gekocht om wat makkelijker te werken. ![]() -Voor de vleugels. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Deze week heb ik weer wat hout opgehaald (0,4mm dikte) en gelijk aan de slag gegaan. ![]() ![]() Mvg, Roel |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 9 maart 2008 Locatie: Den Haag Leeftijd: 40
|
Mooi hoor, het ouderwetse handwerk. Blijf het volgen, Freek
__________________ http://tinyurl.com/http-depronlaagdekker |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
<F5> toets, of <ctrl>+R, ververst de pagina.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #37 (permalink) |
|
@ger1967 De foto's vanaf pagina 1 tot en met pagina 2 kun je ook niet meer zien, die site waar ik ze op had staat gooit ze naar een bepaalde tijd weg (als je er niks meer mee doet). Mvg, Roel |
| | |
| | #40 (permalink) |
|
Tussen al dat schaatsen toch nog even wat gedaan aan de richtingroer en hoogteroer. ![]() ![]() Toevallig kwam ik een dvd box tegen van milestones of flight, het koste geen "drol" dus had hem maar meegenomen ![]() Ik had trouwens ook nog gezegd dat ik deze week een aantal voorbeelden ging laten zien van de landingsgestel (poten), hier ben ik helaas niet aan toegekomen. Mvg, Roel |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2009 Leeftijd: 36
|
Ik heb voor verschilende modellen poten gemaakt ben nu bezich met een setje voor een fokker s11 maar ik heb ook pooten gemaakt voor een mustang schaal die zijn bijna klaar aleen nog de veren en wat kleindeeltjes voor yke rusticus heb ik ook verschilende poten gemaakt O A voor een tjipmunk een antonof an2 en nog een paar modellen maar dit waren wel alemaal grote pooten de kleinste die ik gemaakt heb op schaal zijn voor een 1,6 meter mustang en ik moet nog een setje maken voor men spitje van dezelfde spanwijte Voor die van jouw zou ik echt wel het gewicht in de gaten moeten houden want dat zou het kleinste setje worden en het moet wel veren ik gebruik veel r v s en grome mobildeen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |