![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 19 november 2010 Locatie: Haulerwijk Leeftijd: 30
|
Dat is genoeg power voor deze kist bij ons op de club vliegt er 1 met een mvvs 80cc genoeg voor een pull out. Mooie kist in ieder geval.
__________________ Hangar 9 Sukhoi SU-26MM 80cc MVVS - Lak 17 2.4m zwever -PZ Stryker F27Q - Eratix 3D (op de reparatie tafel! - Spectrum DX8 wro-promotions.nl |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 7 mei 2011 Locatie: Beveren (-waas) Leeftijd: 16
|
Ik vind alles wel zeer netjes ingepakt en de afwerking is ook niet mis kabeltjes van servo's mooi weggewerkt en van de brandstoftank. Morgen ga ik misschien verder bouwen. Vandaag heb ik alles geïnspecteerd (alles zag er zeer goed uit) en het landingsgestel er onder gezet.
Laatst gewijzigd door GilsonHuige; 13 juli 2011 om 23:20 |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 7 mei 2011 Locatie: Beveren (-waas) Leeftijd: 16
|
Vandaag heb ik de rest van het landingsgestel gemonteerd, ging zeer makkelijk en alles is zeer netjes voorbereid. Ben naar Brico geweest voor buisissollatie om mijn props een beetje te beschermen. Heb ook een fueldot gemonteerd en heb de tank die erin zit eruit gedaan want ik ga er een andere tank in steken (1L) met 3 aansluitingen i.p.v. 2 met een T-stuk. Hierbij heb ik nog een vraagje; Maakt het uit hoe ik de aansluitingen er inzet of moet het zo: ![]() of zo: ![]() Ik heb ook eens naar mijn ontvanger gekeken en zag dat een puntje van mijn ontvanger klem zat tussen het doosje. Heb hem er voorzichtig uitgehaald en zag dat het puntje onder een hoek zat. Mijn vraag hierbij is of dit erg is, of is dit geen probleem...? Hieronder de foto: ![]() Hieronder nog een foto van het landingsgestel met wielkapjes gemonteerd: |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 12 november 2009 Locatie: België
|
Goed idee voor die buisisolatie ! Ik heb ook al een paar keer mijn props beschadigd bij transport, maar echter nog niet aangedacht om er buisisolatie rond te doen Dat van de ontvanger kan geen kwaad, het is toch een klein stukje dat zich onder een hoek van 90° heeft geplooid. Kan volgens mij geen kwaad. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |