![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2009 Leeftijd: 36
|
Reclame of niet Ik vind het mooi om te zien hoe de weimo gebouwd word En ik moet eerlijk zeggen hij staat bij mij tog stiekum op het verlanglijsje Hier kan geen cinees model tegenop En ik denk dat er velen zijn die weeten wat ik doe |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 3 december 2006
|
Zometeen maar eens een paar foto's erbij knallen, is dit verslag wel aan toe Weimo heeft me een nieuwe romp aangeboden! Waarvoor mijn dank!! Romp is SuperStrak geworden. Net werk van de mannen van WEIMO! Ben nu bezig met de motor erin te bouwen. Misschien is hij af voor zondag, wie zal het zeggen. Maar ik ga er niet vanuit |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2005 Locatie: st-oedenrode Leeftijd: 24
|
Best Peter, Dank voor de complimenten. Maar dat terzijde, je schrijft dat de kans bestaat dat het zondag niet klaar is. FOUT!!!!! We gaan er samen voor zorgen dat het zondag vliegt. Het toestel moet gedoopt worden voor een nieuw lang seizoen. Groetjes, John van Gastel |
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 januari 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 40
| Citaat:
Ik ben erg benieuwd naar de raven!!! hoop hem zondag te zien
__________________ Pilot Yak blueflame 2,7mtr DLE111, Pilot Yak yelloflame 2,7mtr DLE111, Katana 2,5 80CC ZDZ,Funjet @1600Watt, 3,20mtr Extra 3W 200cc twinspark. | |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2004 Locatie: Sprang-Capelle Leeftijd: 30
|
Mooie kist Peter! Zien we deze in de zomer nog vliegen in Dongen?
__________________ **DOAME** Airbrushen van een Krill Katana 33% Bouwverslag mini Sukhoi Filmpje van de EF16's |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2004 Locatie: Sprang-Capelle Leeftijd: 30
|
Hmmmm... daar heb je wel eigenlijk wel een beetje gelijk in. Ik ga mijn best doen om er van de zomer wat vaker te zijn
__________________ **DOAME** Airbrushen van een Krill Katana 33% Bouwverslag mini Sukhoi Filmpje van de EF16's |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |