![]() |
| | #106 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2009 Locatie: Dikkebus/Poekapelle
|
De gyrocopter vliegt! Filmpjes en foto's volgen later... Alleen moet de rotordiameter wat groter omdat ik bijna niet omhoog geraakt. Ondertussen zijn we een 1:1 gyrocopter gaan bekijken: ![]() ![]() ![]() Het was zeer interessant!
__________________ DLE55 PeakModels yak 54 88" - EF EXTRA 300 EXP 48" - MPX acromaster - Futaba T10CP |
| | |
| | #107 (permalink) |
|
Hier onze laatste poging: Hij vliegt nu goed, maar de bladen moeten wat langer zijn zodat hij wat meer lift heeft (nu stijgt hij bijna niet) De laatste poging was met een 4cell i.p.v. een 3cell, bijgevolg werd de motor van het toestel getrokken, maar geen ernstige schade. Gyrocopter-Testdag 4 - YouTube
__________________ DLE55 PeakModels yak 54 88" - EF EXTRA 300 EXP 48" - MPX acromaster - Futaba T10CP |
| | |
| | #108 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2005 Locatie: Ieper,west vlaanderen Leeftijd: 27
|
veelbelovend, ziet er goed uit, zaterdag neem ik de mijne ook mee... en dan eens voortdenken aan de sjieke versie he... ik had zoiets al in gedachten: inspiratiebron ![]() gee bee r3 romp(al zoek ik nog makkelijke plannen hiervoor)
__________________ hold your stick or loose your balls |
| | |
| | #111 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2002 Locatie: Eindhoven
|
Hoi, Komt er aan. Ik ben er heel druk mee bezig. Ik heb al veel foto's gemaakt en ben nu bezig met de kop en de bladen. Ik zal binnenkort al wat foto's uploaden. En ik heb eigenlijk ook wel een hoop vragen die opborrelen tijdens de bouw. Groetjes, Erik. |
| | |
| | #112 (permalink) |
|
Ik ben aan de bouw begonnen in dit draadje: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2489986
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |