![]() |
| | #16 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 29 november 2002 Locatie: Eibergen Leeftijd: 41
|
Ik ben nog druk bezig met de mallen zo gauw er producten zijn en Wolfgang heeft ze goed gekeurd dan zal ik foto,s plaatsen.
__________________ WWW.F5J.NL <<<>>> F5J nu ook op Facebook |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2009 Locatie: emmeloord Leeftijd: 15
|
ik heb de triplex spanten ook even overgetrokken in autoCAD 2007 DWG wil je deze ook pm me je e mail adres even meteen heb ik in de motorspant de bevestigingspunten gezet van deze motor: een hacker a10 9l bij de motorspant heb ik de koelgaten er in gezet zoals er op de voorkant van de motor zit. groeten robert
__________________ altijd weer die brandstof vliegers....... Laatst gewijzigd door robertboxhoorn; 22 september 2011 om 19:15 |
| | |
| | #21 (permalink) |
| ![]() zo alle triplex spanten zijn gevreest het is de bedoeling om een electro romp te maken en een dlg romp ik ben nu bezig met het tekenen van de rest van de spanten groeten Robert
__________________ altijd weer die brandstof vliegers....... |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
het draadje maar eens een upje geven: het motorschot heb ik een laagje glas gegeven voor de stevigheid zaterdag ga ik het hout en carbon ophalen en dan kan het gevreest worden en dan kan het bouwen beginnen
| | |
| | #23 (permalink) |
|
het vrezen is gelukt ik ben al begonnen met het bouwen van het rompje hier de foto's: nog even geduld ik ben bezig met de foto's motor weet ik niet helemaal zeker voor 28 euro heeft stuifdebiel ook een mooi setjes alleen dan zijn het de motor en de regelaar ![]() AL 2028 Combo mit 10A Regler | Aussenläufer-Motoren Combos mit Regler | DYMOND brushless Motoren | E-Motoren | Motoren alleen welke prop zal ik op deze motor draaien earonaut 7x6 of zou dat te veel zijn? verder ging het vrezen goed en netjes alleen is nog niet alles gedaan dus binnen kort de rest het zweef rompje kan in in elk geval afmaken
| | |
| | #24 (permalink) |
|
de foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() over de schroefbevestiging ben ik van plan een glasmatje te leggen is dit verstandig voor een dlg of maakt dit niet zo veel uit?
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2003 Locatie: Emmeloord vlieg bij lvc emmeloord Leeftijd: 23
|
ben benieuwd. op de foto van ons clubforum leek hij wat scheef? en bij een motor hoeft er toch geen dlg mee gegooit te worden?
__________________ www.lvc-emmeloord.nl Bigjim 2.7m DLE 111 Zoder sukhoi 31 2.3m 3W 70 Cap 232 2m zenoah 62 |
| | |
| | #26 (permalink) |
|
hoeft ook niet maar met dlg kun je lang niet zo lang blijven zweven als met een motor dus als er verderop termiek is kan ik daar naartoe vliegen met de motor. en natuurlijk heb je na verloop van tijd een behoorlijk lamme arm vanmiddag maar weer eens verder knutselen
| | |
| | #28 (permalink) |
| ![]() een deel van het vreeswerk ![]() en de voorlijst zit er nu ook op deze is van carbon in plaats van balsa gedaan omdat balsa bij mijn houtleverancier niet te koop was in 3mm rond
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |