![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2009 Locatie: emmeloord Leeftijd: 15
|
Hallo mensen, op de fmt website zag ik een erg leuke zwever staan: www.vth.de: Artikel-Einzelansicht het plan is gewoon gratis te downloaden maar er staat nergens een materialen lijst. het plan die staat in FMT 9-11 kan iemand deze bladzijden voor mij inscannen? Hartelijke groeten, Robert
__________________ altijd weer die brandstof vliegers....... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 september 2006 Locatie: Hillegom Leeftijd: 36
|
Stuur me even een pb met je email adres, dan scan ik het artikel. Ik zie overigens nergens een link om de tekening te downloaden, je kan hem wel bestellen a €16 (de betreffende FMT kopen is veel goedkoper).
__________________ Groeten, Raymond *** Gravity sucks *** |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 29 november 2002 Locatie: Eibergen Leeftijd: 41
|
de tekening is inderdaad gratis te downloaden op de volgende link www.vth.de: Downloads er zat schijnbaar een fout in de orgineele tekening.
__________________ WWW.F5J.NL <<<>>> F5J nu ook op Facebook |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
ja om deze tekening ging het me Fotor, hartelijk bedankt dat u het voor me wil inscannen ik heb u een PB gestuurt Hartelijke groeten Robert
| | |
| | #5 (permalink) |
|
e mail is binnen hartelijk bedankt! eventueel als andere mensen hem ook willen dan kun je hem van mij wel krijgen die tekening. groeten robert
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 27 oktober 2004 Locatie: blaricum Leeftijd: 40
| Citaat:
je hebt pb
__________________ Climaxx Z/E-Volksplane Duo40-Superair2-Sportter-Spectra/Spirit/Spirit 100-Magi-Der Kleine-Clarky-Arcus-Minimag-Skeeter-Callistic-Riser- Bouw: Piper Tomahawk-Charter electro | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 27 oktober 2004 Locatie: blaricum Leeftijd: 40
|
Super
__________________ Climaxx Z/E-Volksplane Duo40-Superair2-Sportter-Spectra/Spirit/Spirit 100-Magi-Der Kleine-Clarky-Arcus-Minimag-Skeeter-Callistic-Riser- Bouw: Piper Tomahawk-Charter electro |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
blijkbaar best veel interesse in een SALy heb al veel mensen de pagina's gestuurd wel even laten weten he als je hem gaat bouwen!
| | |
| | #12 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 29 november 2002 Locatie: Eibergen Leeftijd: 41
|
Je hebt toch wel de juiste tekening het orgineel wat bij de fmt was mee geleverd zat in deel 2 een schaal fout in daarom is de juiste gratis te downloaden www.vth.de: Downloads. staat zelfs bij hoe je hem kunt printen
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Oke dat snap ik Robert maar ik attandeer mensen erop dat de tekening bij de FMT fout is. Ik vlieg al sinds begin vorig jaar met het model de ontwerper is een goede kennis van mij. Je moet alleen proberen het model zo licht mogelijk te maken dan is het vlieg resultaat nog verbluffender. Ik werk momenteel aan een Vol GFK/CFK versie en hoop dan onder de 200 gram te komen
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |