![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2011 Locatie: rijsenhout
|
hallo, ik ben bezig met mijn eerste 4ch (ook eerste zelf bouw) vliegtuig de extra 300s van rc powers. hier zijn de eerste foto's van de bouw : eerste onderdelen (vleugel hoort uit twee stuken depron maar paste niet uit mijn plaat) mijn oplossing voor de stevigheid van de vleugel ![]() alle onderdelen ![]() alles in elkaar gezet weegt nu 138 gram ![]() motor/ prop/esc er bij weegt nu 187 gram nog een fotootje ![]() en de servo's die er nog in moeten
__________________ het nadeel aan vrije tijd is dat je er altijd te weinig van hebt . mvg. Jesse |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 26 juli 2010 Leeftijd: 16
|
Zoek op google naar (foto's uploaden). Kies een van de sites uit en kopieer na het uploaden de link van je afbeelding enzet deze link in je bericht en klaar is jesse (meestal staat er iets van forum 1: en dan de link). Staat trwns heel wat keertjes beschreven op het forum... J.G
__________________ Blade mSR, BLade SR, Clouds fly, Rcpowers extra300, Hovercraft |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ het nadeel aan vrije tijd is dat je er altijd te weinig van hebt . mvg. Jesse | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ het nadeel aan vrije tijd is dat je er altijd te weinig van hebt . mvg. Jesse | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
de roeren heb met tape wat ik bij de modelbouw winkel had gekocht bevestigt, en over de carbon staafjes die had ik expres boven gedaan omdat ik de onderkant meestal zie als ik vlieg
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 4 december 2010 Locatie: Belgium Leeftijd: 17
|
Niet programmeerbaar? Dan kan je geen expo enz instellen... of gaat het wel? Grz Timen
__________________ Electric EF extra 123", Fl-extra 2.65m, EF yak-54 110", MXS-EXP 48", FOX 4.66m, Dragon/Sharp, GB-Yak-55m 1.4m , indoor Deprince-Design yak-55m, +30 andere |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 26 juli 2010 Leeftijd: 16
|
Misschien ffe een tip voor de volgende keer. Als je gaat snijden kan je dit het beste met een nieuw scherp stanley-mesje doen en dan niet in een keer maar in drie keer snijden. J.G
__________________ Blade mSR, BLade SR, Clouds fly, Rcpowers extra300, Hovercraft |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
alleen ik weet niet wat expo enz. is (ben nieuw in het vliegtuig deel , en heb allen simpele zenders(deze is ook simpel maar heeft meer als alleen trim))
| | |
| | #15 (permalink) |
| had speciaal een nieuw mesje gekocht voor het vliegtuig en heb meestal wel meerdere keren gesneden ,maar dit was ook nog een eerste vliegtuig en hij word vrees ik ook snel gecrasht .dus hij hoeft ook niet de schoonheid's prijs maar het is wel jammer
__________________ het nadeel aan vrije tijd is dat je er altijd te weinig van hebt . mvg. Jesse |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |