![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 15 oktober 2010 Locatie: veldhoven, noord-brabant Leeftijd: 15
|
Hallo, Ik heb zojuist de tekeningen van een extra 300S ontvangen van Corvl http://www.modelbouwforum.nl/forums/...tch-build.html ik heb besloten hem te verkleinen tot een spanwijdte van 1meter 60. Ik ben van plan om hem electrisch aan te drijven, aangezien ik geen verstand heb van brandstof motoren. En ik heb ook geen geld voor een brandstof motor. Op het moment heb ik alleen de tekeningen uitgeprint. Ik krijg van de man met de lange witte baard hout en dan kan ik beginnen. M.V.G. Pim
__________________ mx-12, Robbe charter, p-51D big beautifull doll, extra 300S in aanbouw, f-16 EDF in aanbouw, jamara pitts S2B en nog wat ander spul. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2002 Locatie: Tirol -Oostenrijk Leeftijd: 37
|
Verslagje om te volgen. (Let op , 1 van de spanten klopt niet op de tekening, als ik me goed herinnerd is spant F2 te hoog! ) succes, Cor
__________________ It's fun, frustrating, annoying, tiring, anti social, wonderful and exciting. Usually in the same day! |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
@corvl In jouw bouwdraadje staat ook iets over een fout in spant 4 die niet past. Maar dat zie ik nog wel als ik ga beginnen. Pim
__________________ mx-12, Robbe charter, p-51D big beautifull doll, extra 300S in aanbouw, f-16 EDF in aanbouw, jamara pitts S2B en nog wat ander spul. |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Helaas gen geld voor een CNC machine, dat wordt snijden dus. Moet te doen zijn toch met een figuurzaag voor 1.5 mm triplex en een breekmesje voor het balsa. Pim
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Weet iemand misschien hoeveel cc motor hier dan op zou moeten. Misschien toch maar een brandstofmotortje erop zetten. Hij moet wel 3D kunnen vliegen. Pim
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Natuurlijk kan dat wel met electro, maar ik wil graag eens een brandstofmotortje proberen. Ik vond dat wel leuk bij dit vliegtuig. Als jullie het afraden, doe ik het wel niet. Ik zie nog wel. Pim
| | |
| | #12 (permalink) |
|
update: sinterklaas is geweest en heeft wat hout voor mij mee gebracht. eerste spant uitgezaagd en de zijkanten gesneden. ![]() pim
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2002 Locatie: Tirol -Oostenrijk Leeftijd: 37
|
Dat ziet er goed uit ..... hij gaat op deze manier nog eerder vliegen als de mijne ..... Cor
__________________ It's fun, frustrating, annoying, tiring, anti social, wonderful and exciting. Usually in the same day! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| 300s, balsa, extra, pimiboj, toscano |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |