![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 8 maart 2008 Locatie: zeeuws-vlaanderen Leeftijd: 49
|
De rugleuningen geplaatst, deze zijn gemaakt van balsa. Ook zijn er weer een paar klinknagels geplaast. ![]() Uploaded with ImageShack.us Mvg Pascal. |
| | |
| | #17 (permalink) |
|
Een goed werkend monteer, demonteer systeem van de vleugels, maar met het aanbrengen van de spandraden word het teniet gedaan. Maar goed, het oog wil ook wat. Nu heb ik een vraag aan jullie, wat moet ik doen met de spandraden? Nu is het wit nylon, moet ik het zo laten of kan ik het beter zilver of zwart verven? Ik zelf vind het nu vrij opzichtig. Graag jullie mening. ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Mvg Pascal. Laatst gewijzigd door pascall; 18 december 2011 om 10:15 |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2011 Locatie: Aarschot. Leeftijd: 61
|
Hoi Pascal. Het gaat een pieterig werkje worden om de draden te schilderen. Zwart gaat een beetje te zwart zijn, heel donker grijs tegen het zwart af zou beter zijn, of anders toch gewoon zilver houden. PS. Blijf meekijken en reageren de komende maand. Johan.
__________________ Herbeginner met Rc vliegtuigen. |
| | |
| | #19 (permalink) |
|
Hoi johan. Het verven van de draden valt wel mee, een drupje en het vloeid netjes uit. Zoals je zegt, grijs is misschien beter, ik ga een proefstukje maken. Leuk dat je het blijft volgen. Mvg Pascal. |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
De regelaar is geplaatst. Voor in de motorkap heb ik 100 gram lood in gelijmd ten behoeven van het zwaartepunt, het totaal gewicht zit iets boven de 1700 gram. Hij zit dus iets over de max. Hier nog een paar foto's. ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us Het lood is vervolgens volledig ingedekt met poyester. Mvg Pascal. |
| | |
| | #23 (permalink) |
|
Zo, daar word wat afgebouwd in nederland, ik moest aardig graven om dit draadje boven water te krijgen. De PT-17 is klaar voor de maiden, rolroer servo's en ontvanger zijn in gebouw. Heel het zaakje is afgesteld, nu de groote stap. ![]() ![]() Uploaded with ImageShack.us Nu nog rustig de perfecte dag afwachten. Mvg Pascal. |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 |
oeh oeh oeh! Wat een onwijs gaaf modelletje!!! Ga ik ook eens naar opzoek denk. Mooi formaat ook!
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2011 Locatie: Aarschot. Leeftijd: 61
|
Jammer Pascall. Dat je de voorbije mooie dagen hebt moeten missen. Je had de maiden met dit toestel kunnen maken. Maar ach, het komt er wel eens van. Johan.
__________________ Herbeginner met Rc vliegtuigen. |
| | |
| | #26 (permalink) |
| 5P1K3 het is inderdaad een gaaf modelletje, en het vliegt heerlijk. Johan, het is er toch van gekomen. De maiden heeft plaats gevonden. Conclusie, gemoedelijke vliegeigenschappen, heel langzaam te vliegen, staat stevig op zijn poten (gaat niet op zijn neus staan) ondanks een wat ruw terrein. Vliegtijd met 2700ma, 8 minuten bij een vermogen van circa 75%, resterend 20%. Mooi vliegbeeld. Al bij al, een aanrader dus. Mvg Pascal. Einde. |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juni 2009 Locatie: oldenzaal Leeftijd: 14
|
__________________ mx-22(2.4 Ghz, 35Mhz, 40Mhz) , mx-12, hai 2, Twister 1.6m, Piper Cub Sig 2.65 M, Spitfire 2.40 M ,Extra , DC - 3. website: www.trmc.nl |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 |
Gaat prrrrrrima! Cam op je hoofd, vast aan een bandje (of op een cap) Voorbeeldje (niet bedoeld om draadje te vervuilen)
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |