![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 30 december 2007 Locatie: Brugge (Belgie) Leeftijd: 34
|
nou, daz een leuke teaser!!! spannend!!! Ze zouden dergelijke berichten moeten verbieden! Ik ben hartpatient weet je wel! we zien benieuwd Pascal!
__________________ Logo 400- Compass 6HV - Logo600SE All BeastX -FF8Super |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 8 maart 2008 Locatie: zeeuws-vlaanderen Leeftijd: 49
| anti-ischemische, anti-aritmische doe mij maar een zuurtje.
|
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Vandaag een telefoontje gehad, niet meer leverbaar. Mijn droom in scherven, en mijn varken ook. (ik was iets te voorbarig) Op zoek naar iets vergelijkbaars, word vervolgt. Mvg Pascal |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2011 Locatie: Zaandijk Leeftijd: 49
|
misschien zelf bouwen? je bent dan wel een jaartje bezig, maar wel eer van je werk http://www.modelbouwforum.nl/forums/...1-mustang.html mvg Cees
__________________ I changed all my passwords to "incorrect", so my computer just tells me when I forget. mvg Cees |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Hoi Cees. Ik ben een trouwe kijker van jou bouw verslag, ik moet zeggen, toppie! Ik heb al zoveel gebouwd in mijn leven dat ik het wel een beetje heb gehad. ARTF, en nog wat aanpassen, is voor mij al bouwplezier genoeg. Inmiddels is er weer een besteld, een die wel leverbaar is. Niet te vergelijken met wat ik eerst wilde aanschaffen, maar met de enige aanpassingen is er wel wat van te maken. Mvg Pascal. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
|
Nice Maar even geheel terzijde, je maakt een intrekbaar staartwiel en daarna zie je wel of het gaat passen, volgens mij hebben jullie Zeeuwen te veel verlof Stevo
__________________ |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Juweeltje, bedankt voor het compliment. Stevo, verlof, ik durf het bijna niet te zeggen, twee weken, het meerderende deel van het personeel een maand of zelfs nog langer. Dit is variabel, afhankelijk van het werkaanbod. P.S. Ik zit met smart op een mail te wachten uit Sijsele! Mvg Pascal. |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Nou, een heel wekend bouwen, nee hoor ik ga hier de tijd voor nemen. De opzet van dit ARF kistje is, om het met niet al te ingrijpende ingrepen een hoogwaardiger eind resultaat te geven. Mvg Pascal. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |