![]() |
| | #61 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 november 2009 Locatie: België
| Citaat:
Greetz
__________________ Sebart Sukhoi 50E-Hai2-Rainbow A-388-Sebart Angel S50E-ASK-18 | |
| | |
| | #62 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 27 februari 2006 Locatie: eindhoven Leeftijd: 31
|
das inderdaad wel heel vervelend Lindert. Maar zoals Raymond al aangeeft, zitten er toch ook nog wel positieve kanten aan opnieuw beginnen. De 3 belangrijkste gordingen van vuren maken zal de sterkte van de romp enorm ten goede komen. Bij mijn 4,5m versie heb ik dat ook gedaan, en die romp voelt erg stevig en torsiestijf aan. Succes met je nieuwe romp!
__________________ Extra 300s MVVS40 | hyperion YAK55sp EP | Tiger400 EP | TopModel Mirage EDF SuperDecathlon 2,26m EP | ASW27 Beineke | aanbouw : ASK18 4,50m |
| | |
| | #64 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 december 2007
| Citaat:
Je hebt pech gehad, man. Ik zou er ook niet goed van zijn, geloof me vrij. Nu, laat je oren niet hangen. We willen je een riem onder je hart steken. Herpakken is de boodschap. Goeie moed. We volgen de zaak. Mvg, Aurectar | |
| | |
| | #65 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 september 2002 Locatie: Soerendonk, het leukste gat van Nederland! Leeftijd: 51
| Citaat:
Een hart onder de riem zul je denk ik bedoelen.. Lindert, heel vervelend allemaal. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Inderdaad, gewoon opnieuw beginnen. Zal ook beter gaan dan de eerste keer. Je weet al van de hoed en de rand! Succes met de herbouw! Frank | |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 mei 2005 Leeftijd: 38
|
Ik lees mee, én voel met je mee. Ook ik zou er ziek van zijn, maar de voordeel komt toch weer boven drijven. Je kan nu het e.e.a beter/sterker bouwen. Het zou zuurder zijn om bij de eerste paar landingen er achter komen dat de constructie toch te zwak was. Mijn Gruna Baby (de grote die ik overigens niet zelf gebouwd heb) is erg licht gebouwd, en daar moet ik wel degelijk rekening mee houden tijdens het landen. Met name de romp is erg licht en daardoor wat zwak. Total 3 kg met een span van 3,4m. Je hebt nu wat meer werk, maar dat betaald zich straks tijdens het vligen dubbel en dwars terug. Succes met de herbouw!
__________________ Het maakt niet uit HOE je bouwt, ALS je maar bouwt... |
| | |
| | #67 (permalink) |
| Lid sinds: 12 november 2009 Locatie: België
|
Ik heb er alleen maar voordelen mee, sterker bouwen... Zal je snel merken als er wat vuren inzit. En voor het gewicht moet je het ook niet laten... Hoe dit is gebeurd ? Mijn bouwtafel ligt dicht bij de deur, ik was aan het achterste stuk bezig, Ze roepen mij, en uit gewoonte trek ik de deur dicht, zodat de kat en de hond niet in de hobbyruimte hun boodschap doen Oh, we gaan voort, ik zat nog niet zo ver...
__________________ Sebart Sukhoi 50E-Hai2-Rainbow A-388-Sebart Angel S50E-ASK-18 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |