![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2002 Leeftijd: 41
|
Hier komt weer een bouwverslag van me met veel foto's Het wat en hoe vertel ik nog even niet. Maar het is voor mij iets helemaal nieuws en de bouwmethode heb ik nog nooit gedaan. Ik heb er enorm veel zin in. Jullie mogen van hartelust reageren, zowel positief als negatief, want daar kan ik van leren. Het wordt dus een zone 2 Ik wil hier dus weer veel foto's plaatsen tijdens de bouw. Maar als hij weer helemaal klaar is gooi ik alle foto's er weer af. Laatst gewijzigd door Bertus; 11 januari 2012 om 14:37 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2007 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 28
|
Ben benieuwd Grt Lyckele
__________________ www.mvc-otto.nl www.F3J-sport.nl/ www.f3k.nl "Achtung!!Nur Zur Information, da kommen die Holländer wieder !!! Laatst gewijzigd door vw4style; 28 december 2011 om 18:24 Reden: Aanpassen bericht |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Het wordt een dlg. Vanmiddag hebben we de kernen gesneden. Een mede forumlid die anoniem wil blijven, helpt me de hele bouw door echt super. Vanavond volgen er foto's Laatst gewijzigd door Bertus; 28 december 2011 om 18:11 |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Zo hier komen dan de eerste foto's Eerst de tekening uitgeprint. ![]() Dan de styrodur 3035 op maat snijden. ![]() Dan de vleugeldelen snijden dat gaat echt prachtig met een relatief goedkoop systeem. Ik had het al wel eens gezien op internet maar nog nooit in het echt. Het is gewoon geweldig om te zien. ![]() ![]() Omdat ik 5 cm dik schuim heb gekocht hebben we gelijk 2 vleugels gesneden. Nu zullen er zijn die herkennen waar ik vanmiddag geweest ben. Op verzoek wil hij dat liever niet hier vermeld hebben. Anders kan ik niet verder met dit draadje. Ik waardeer het enorm dat hij me wil helpen en zijn kennis ook aan mij wil laten zien. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2007 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 28
|
Dat gaat een gaaf kistje worden Gr Lyckele
__________________ www.mvc-otto.nl www.F3J-sport.nl/ www.f3k.nl "Achtung!!Nur Zur Information, da kommen die Holländer wieder !!! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |