![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 30 april 2009 Locatie: Bathmen Leeftijd: 15
|
Hallo, Binnenkort begin ik aan het maken van een depron fox volgens een tekening gevonden op internet. Waarom dit toestel en waarom van depron? Het toestel is denk ik wel een van de mooiste depron hellingzwevers die tevens niet heel moeilijk te bouwen is. Daarom kies ik ook voor depron. Het is makkelijk bewerkbaar. Vandaag al begonnen met de voorbereidingen. De tekeningen uitgeprint op meerdere A4'tjes en twee 3mm dikke depron platen gehaald. Morgen van plan om de delen uit te snijden. Zal er allemaal foto's van maken. Spreek graag mensen die ook dit vliegtuig hebben gebouwd. En positieve kritiek en tips zijn altijd welkom! |
| | |
| | #2 (permalink) |
|
Vandaag alle delen uitgesneden uit 3mm depron. Pfff, dat was nog is een puzzelwerk met het plan op allemaal A4'tjes. De romp heb ik uitgesneden uit 3mm depron, maar heb het weer op de plaat gelijmt en hem nog een keer uitgesneden. dus 2X 3mm depron. Vleugel ben ik nog niet helemaal klaar. Ben van plan om 4 vleugels uit te snijden. Dan gleufjes maken in de vleugels en een carbon staafje ertussen. Dus tussen de twee vleugels. Iemand hier ervaring mee? Ook langs de romp komen nog twee staafjes.
|
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Het wordt een low budget zwever. Heb nog een micro ontvanger. Zoek nog micro servo'tjes en een lipo. Iemand tips? wil er niet veel aan uitgeven. Ik heb 4 servo's nodig. Een voor richting, rol, sleephaak en hoogte. Iemand aanbevelingen of heeft iemand thuis nog servo'tjes liggen? koop ze graag van je over!
|
| | |
| | #5 (permalink) |
| fox depron 1.20m.pdf - 4shared.com - document sharing - download - Vinny Vitoria-ES (VIX-BR) Hierboven de link naar het pdf bestand met de tekening. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2003 Locatie: Emmeloord vlieg bij lvc emmeloord Leeftijd: 23
|
foto`s zijn ook wel interesant...
__________________ www.lvc-emmeloord.nl Bigjim 2.7m DLE 111 Zoder sukhoi 31 2.3m 3W 70 Cap 232 2m zenoah 62 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juni 2009 Locatie: oldenzaal Leeftijd: 14
|
ziet er al veelbelovend uit ben benieuwd naar het eindresultaat wat goedkope servo's betreft kun je de servo's misschien uit hongkong halen. deze servo's heb ik zelf en ben ik heel erg tevreden over: hxt900 9Gram of hxt500 5Gram het nadeel alleen is dat het lang duurt voor je de servo's thuis hebt en dat je misschien invoerkosten bij de duanen moet betalen Groeten, Niek
__________________ mx-22(2.4 Ghz, 35Mhz, 40Mhz) , mx-12, hai 2, Twister 1.6m, Piper Cub Sig 2.65 M, Spitfire 2.40 M ,Extra , DC - 3. website: www.trmc.nl |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2009 Locatie: emmeloord Leeftijd: 15
|
is wel zo maar in nederland kun je het zelfde halen zonder invoerrechten en is het in een 2 dagen binnen RCtechnics RCtechnics
__________________ altijd weer die brandstof vliegers....... |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 6 februari 2011 Locatie: Antwerpen Berchem Leeftijd: 30
|
Kijk ook eens bij rc-addict.nl banner staat op het forum hebben alles van hobbyking ook de servo's. Zo heb je ze binnen de 24u in huis zonder douane kosten.
__________________ Blaster 2 dlg - Precision Aerobatics Addiction X - Multiplex Parkmaster - Depron Diablo 3D Batix - Parkzone Radian - Blade mcpx - Spektrum DX7S |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Super bedankt allemaal voor de snelle reacties zou de links even bekijken. Dit werken kan ik niet bezig. Ben bezig geweest met 1:1 vliegen haha. Maandag even carbonnen staven halen en dan ga ik weer bouwen. Nog even een vraagje, ik gebruikte altijd ontvangeraccu's met een soort batterijen erin. Wat voor accu's zijn geschikt als ontvangeraccu. Liefst 2/3 cellen lipo. Daar heb ik een goedkoop ladertje voor. Doet t trouwens wel erg goed.
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |