![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1501 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2007 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 41
|
Hoi Dirk, Ik bedoelde ook niet de torsiekracht van het ijzerdraad, maar de bevestiging van het stangetje aan het rolroer met het balsa u vormpje. Torsie krachten heb je natuurlijk altijd op zulke afstanden
__________________ Groet Peter Graupner MX-12. Vloot: Tigermothje 70cm, Citabria, F16, F22, F35, DepDart, Lama V3 |
| | |
| | #1502 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 41
|
Torsie zal er vast inzitten maar veel zal het niet zijn, voelen doe je het niet en ik verwacht niet dat er veel kracht op komt te staan met zo'n klein ding. Voorlopig zit er nog geen voelbare speling op maar ik weet natuurlijk niet wat het gaat doen als ermee gevlogen gaat worden. Volgens mij is het zaterdag rond de middag redelijk weer dus met een beetje geluk komt er weer een filmpje aan.
|
| | |
| | #1504 (permalink) | |
| Lid sinds: 9 maart 2007 Locatie: Denekamp Leeftijd: 17
| Citaat:
__________________ te koop enzo: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...opruiming.html | |
| | |
| | #1505 (permalink) |
| Lid sinds: 16 april 2005 Locatie: Appingedam
|
Na alleen met heli's bezig te zijn geweest lijkt het me leuk om eens een vliegtuigje te bouwen en te gaan vliegen. Mijn oog viel op dit (leuke) draadje. In de originele tekening met bouwbeschrijving van het 30cm model is te lezen dat het schotje waar het motortje op bevestigd wordt onder een hoek van 2 graden naar rechts en naar beneden gelijmd moet worden. Is dit noodzakelijk en is die hoek altijd goed? Het is mijn bedoeling om een 60cm versie te bouwen. b.v.d. |
| | |
| | #1506 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 februari 2007 Locatie: panningen Leeftijd: 40
| Citaat:
...
__________________ grtz richard i'm addicted
| |
| | |
| | #1507 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2007 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 41
|
Yep, hier ook. misschien volgas tegen de wint dat hij blijft hangen. Zit nu maar een beetje te surfen opzoek naar een nieuw project, beetje zwaarder zodat ik wel bij deze wind kan vliegen.
|
| | |
| | #1508 (permalink) |
| Lid sinds: 26 februari 2007 Locatie: panningen Leeftijd: 40
|
heb ideeën zat, maar tijd om te bouwen te kort ik denk dat er op het gebied van de depron modellen er maar wienig zijn die echt zwaar worden!? ik zie ze echt als rustig weer vliegtuigjes... lekker s'avonds, bijvoorkeur gelijk voor de deur van 't balkon! (of op het platdak lijkt me ook gaaf)
__________________ grtz richard i'm addicted
|
| | |
| | #1509 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2007 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 41
|
Is het eindelijk rustig vlieg weer, hebben ze het licht uit gedaan....
__________________ Groet Peter Graupner MX-12. Vloot: Tigermothje 70cm, Citabria, F16, F22, F35, DepDart, Lama V3 |
| | |
| | #1511 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 augustus 2003 Locatie: Zeewolde Leeftijd: 54
| Citaat:
Suc6, Dirk | |
| | |
| | #1513 (permalink) |
| Lid sinds: 19 maart 2006 Locatie: Uithoorn
|
Dit is ook een leuk draadje. Je kunt hier zien hoe daar de aillerons ook bediend kunnen worden. http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ad.php?t=51690
__________________ Het probleem met vrije tijd is te voorkomen dat anderen die van jou gebruiken. |
| | |
| | #1515 (permalink) |
| Lid sinds: 9 maart 2007 Locatie: Denekamp Leeftijd: 17
|
wow dirk!! geweldig!
__________________ te koop enzo: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...opruiming.html |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| depron, tiger-moth |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |