![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2371 (permalink) |
|
Voor deze Moth heb je inderdaad rustig weer nodig. Maar als je snel bouwt kun je nog meedoen met onze indoormeeting in Tiel Opgeven kan bij Dennis (post ook in dit draadje) of via mij. Meer info kan je hier vinden. Doen, want dan voel ik niet meer zo eenzaam als Tiger Moth piloot tussen al die 3D gevallen Grtz, Menno
__________________ My Hangar: Last Down XL V3, Ucellino, Toni Clark Piper PA18, DH82a Tiger Moth, Cessna L19 Birddog, Big Lift, Piper J3 EP, & Honeybee FP V2 Laatst gewijzigd door RCEFlyer; 25 oktober 2008 om 20:38 | |
| | |
| | #2374 (permalink) |
| Lid sinds: 30 juli 2008 Locatie: Enschede Leeftijd: 41
|
Hoi Ludozzz Ziet er erg leuk uit man. Goed gemaakt zo die uitwissel bare onderstellen. Veel plezier met vliegen!!!!!
__________________ Groeten Mark. "Want je hebt hoogvliegers en parkflyers" |
| | |
| | #2375 (permalink) |
|
Hee Ludo, stoer ding geworden hoor Heb je al eens gevlogen ? Of wordt dit je eerste vlucht ? Indoorvliegen is leuk, heel euk, maar ik kan uit ervaring vertellen dat het niet echt makkelijk is. Vorige week was mijn eerste keer binnen, is gelukkig goed gegaan, maar er werd veel schade gevlogen Als je het wil proberen moet je je wel even op tijd opgeven, het inschrijfgeld kan je overmaken naar Dennis of contant betalen bij binnenkomst. Maar dat staat allemaal in het linkje. Zou het wel leuk vinden, het wordt bijna een Tiger Moth meeting Grtz, Menno
__________________ My Hangar: Last Down XL V3, Ucellino, Toni Clark Piper PA18, DH82a Tiger Moth, Cessna L19 Birddog, Big Lift, Piper J3 EP, & Honeybee FP V2 | |
| | |
| | #2376 (permalink) |
| Lid sinds: 30 maart 2007 Locatie: Delft, ZH Leeftijd: 18
|
Bedankt beide! Om eerlijk te zijn heb ik geen vliegervaring... Wel veel met FS2004 en een beetje met FMS dus ik ken de eigenschappen van vliegtuigen wel en dat als hij naar me toe komt omgekeerd sturen enzo dat is voor mij een eitje. Bij Quartel hebben ze aerofly simulator staan en daar kan ik met elk toestel onder de 1,5M span gecontroleerd vliegen behalve met een 4D shock. Dus ik denk dat vliegen me redelijk afgaat. Maar ik dacht dat indoor juist makkelijker zou zijn zo zonder wind. Maar niet dus... Ik zal eens kijken of het mogelijk is, het is namelijk vrij ver... Ludo
__________________ ex-modelbouwer inmiddels |
| | |
| | #2377 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2007 Locatie: panningen Leeftijd: 40
|
als je niet zo veel echte vlieg ervaring hebt zou ik eerst een veld met veel hoog gras proberen te vinden en daar op een rustige avond eens voorzichtig een gevoel krijgen van het vliegen... als je daar makkelijk rondjes kunt vliegen kun je in zo'n hal iets gemakkelijker de muren ontwijken
__________________ grtz richard i'm addicted
|
| | |
| | #2378 (permalink) |
| Lid sinds: 30 maart 2007 Locatie: Delft, ZH Leeftijd: 18
|
Ik zal me best doen met vinden... Wat voor minimale grote van het veld raden jullie mij aan? Ik weet niet precies hoe snel hij vliegt enzo... Ludo
__________________ ex-modelbouwer inmiddels |
| | |
| | #2379 (permalink) |
|
Ludo, goed advies van Richrd, indoorvliegen heeft 6 beperkende factoren: - 4 muren - een plafond - de grond veel kans op schade dus ... Een veld ter grootte van een voetbalveld moet lukken Succes met oefenen ... Grtz, Menno
__________________ My Hangar: Last Down XL V3, Ucellino, Toni Clark Piper PA18, DH82a Tiger Moth, Cessna L19 Birddog, Big Lift, Piper J3 EP, & Honeybee FP V2 Laatst gewijzigd door RCEFlyer; 26 oktober 2008 om 09:43 | |
| | |
| | #2381 (permalink) |
|
Scherp, heel scherp Enig verschil is dat je met de 4 muren, het plafond of de grond ZELF de fout maakt ... Grtz, Menno
__________________ My Hangar: Last Down XL V3, Ucellino, Toni Clark Piper PA18, DH82a Tiger Moth, Cessna L19 Birddog, Big Lift, Piper J3 EP, & Honeybee FP V2 | |
| | |
| | #2384 (permalink) |
|
Hoi Tieske, dat dacht ik ook toen ik de eerste keer ging vliegen ... ![]() Maar als je begint, zoals Ludo, is het wel fijn als je wat ruimte hebt. Ik zou ook adviseren flink hoog te gaan vliegen, dan heb je wat meer ruimte om een misser te corrigeren Grtz, Menno
| | |
| | #2385 (permalink) |
| Lid sinds: 9 januari 2005 Locatie: Roermond Leeftijd: 41
|
Hoi Menno Ja oke je vergeet wel eens hoe 't was de eerste keer. Je kunt dan eigenlijk niet te veel ruimte hebben. Trouwens die voetbalvelden zijn meestal niet in gebruik en die liggen overal. Zou wel leuk zijn als je daarvan gebruik mocht maken met lichte modellen. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| depron, tiger-moth |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |