![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #3076 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2007 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 41
|
Q is gewoon heel duur... Dat geven ze zelf ook toe "we kunnen niet leveren voor de prijs uit China" volgens een medewerker, toen ik hem daar naar vroeg
__________________ Groet Peter Graupner MX-12. Vloot: Tigermothje 70cm, Citabria, F16, F22, F35, DepDart, Lama V3 |
| | |
| | #3077 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2006 Locatie: Delft Leeftijd: 22
|
ja, logisch, in china sturen ze zo voor 10$ een merk-cheapo lipo op, zelfde specs en *met* balancing connector.. (kwam ik net achter) maar dan moet ik nog 3 weken wachten.. :/ morgen ff de tekeningen uitprinten en dan aan de slag
__________________ TX: mx-12 40.925 kan88. Depron TigerMoth in aanbouw. |
| | |
| | #3078 (permalink) |
|
Ach... ik ben niet zo merk vast... Valt meestal wel mee, bij Himodel de spullen meestal binnen 2 weken in huis. Succes met bouwen.
__________________ Groet Peter Graupner MX-12. Vloot: Tigermothje 70cm, Citabria, F16, F22, F35, DepDart, Lama V3 |
| | |
| | #3079 (permalink) |
|
gaat lekker, mooi dat ik gelijk 2x geprint heb, stomme printer heeft alles dubbelzijdig gemaakt.. nja, voor die 18 cent kan ik het straks nog wel n keer uitprinten mocht t nodig zijn ik kom dr nu alleen achter dat ik geen spelden heb om t op de depron te spelden.. nja, dan maar met n paar kleine dotjes lijm *Alexander gaat weer aan de slag*
| | |
| | #3080 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2007 Locatie: panningen Leeftijd: 40
|
uhu por krijg je met wasbenzine weer los! ik speld of plak trouwens nooit iets... meestal leg ik de mal erop en ga er dan met mijn pen omheen, dat kan ik dan netjes uitsnijden.
__________________ grtz richard i'm addicted
|
| | |
| | #3081 (permalink) |
|
Ik plak de mal gewoon met plakband vast en snij dan door het papier heen.
| | |
| | #3082 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
dat doe ik inderdaad ook, alleen snijd ik hem eerst uit, plak de mal erop en dan langs papier door plakband snijden
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #3084 (permalink) | |
| Citaat:
das ook een goed idee... ik heb erverder nog niet bij stil gestaan ik ben wel zuinig op mijn lappen depron en probeer alles zo dicht mogelijk bijelkaar te zetten, houd ik zo weinig mogelijk rest materiaal over
| |
| | |
| | #3085 (permalink) | |
| Citaat:
Ik print dus eerst tekening uit. snij de onderdelen uit. plak ze met knutsellijm (die ik dan even van mn zoontje steel) op het karton. Karton langs de lijntjes uitsnijden en voilla. Het depron uitsnijden is dan makkelijk. Mal erop en mes erlangs. maarten | ||
| | |
| | #3086 (permalink) |
|
als je meer vliegtuigen als één van dat model gaat bouwen is dat een goede oplossing (zoals bij jou blubaby ik heb alleen bij de lazy bee de neiging er nog eentje te bouwen daar vlieg ik nu erg vaak mee en die heeft veel te verduren gehad, maar de malletjes heb ik bewaard dus da's zo gepiept
|
| | |
| | #3087 (permalink) |
|
pff, de hele draad van pagina 1 tot hier gelezen
| | |
| | #3088 (permalink) | |
| Citaat:
Ik vind het bouwen ook erg leuk. mn eerste Blubabu is ook al aardig mishandeld ondertussen. 2 keer gebroken vleugels met crash tot gevolg, 1 keer foutje met opstijgen met 2e maiden. 1 keer de staart er volledig vanaf toen ik 'm liet vallen . Van de winter is er een zware winter jas op gegooid. Op een gegeven moment houdt het natuurlijk op .. ![]() Maarten | ||
| | |
| | #3090 (permalink) |
|
ribben en spanten gelijmd, zometeen ff v-stelling vijlen, heb alleen geen cd doosjes.. zal straks ook ff foto's maken ohja, registratie Z3-BRA? :P zeker icm zebrastrepen
__________________ TX: mx-12 40.925 kan88. Depron TigerMoth in aanbouw. Laatst gewijzigd door Alexander; 8 juni 2010 om 00:53 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| depron, tiger-moth |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |