![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #3106 (permalink) |
| Lid sinds: 26 februari 2007 Locatie: panningen Leeftijd: 40
|
als je een stuk(je) terug leest vind je meerdere keren antwoord op je vraag (en ik gok ook alle andere vragen, want als je het vol houdt kun je aardig wat doorlezen in dit topic en anders gebruik je de zoek in deze discussie knop en zoek je gewoon eruit wat je vinden wil! oh ja... en wel plaatjes van je moth posten want das de saus op dit topic!
__________________ grtz richard i'm addicted
|
| | |
| | #3107 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 januari 2010 Locatie: nieuwerkerk aan den ijssel Leeftijd: 15
| Citaat:
gr jac | |
| | |
| | #3108 (permalink) | |
| Citaat:
tiger moth huis moth jac | |
| | |
| | #3111 (permalink) |
|
ik ben ook al een tijdje aanwezig alhier maar het is ik richard dus en ja ik antwoorde op jou vraag.... want ik had mijn bijdrage zo gevonden met "de zoek in deze discussie" functie
|
| | |
| | #3112 (permalink) | |
| Citaat:
ik ben ook zo vliegtuigje aan het maken maar hoe moet je met een bezemsteel dat vervormen alvast bed. gr jacobes | |
| | |
| | #3114 (permalink) |
|
goedzo met de bezemsteel vormen is in princpe best eenvoudig, je legt de bezemsteel zo dat ie vrij heen en weer kan rollen. Dan leg je het te buigen stuk depron erop met het midden van het te vormen deel op de bezem. dan ga ja van het midden uit een beetje op de bezem met het depron dukken en terwijl je drukt rol je het depron heen en weer over de bezem. dan gaat het depron langzaam een beetje bol staan.. voor grotere (of eigenlijk juist kleinere?) buigingen kun je ook iets anders gebruiken wat een kleinere diameter heeft. (koperpijp of ander rond hout) ik hoop dat je hiermee snapt wat de bedoeling is
|
| | |
| | #3116 (permalink) |
| Lid sinds: 6 januari 2010 Locatie: sliedrecht Leeftijd: 16
|
[QUOTE=Turbilence=NL=;1710690]In een 40 MHz kan geen 35 MHz natuurlijk, maar je kan wel een 40 MHz ontvanger kopen. ik zit met hetzelfde probleem, maar omdat dit mijn eerste model is (ik ben beginner mvg stefan |
| | |
| | #3117 (permalink) |
|
deze klik hier werkt goed en is goedkoop. heb e'm ook of deze klik dan hier is ook prima, iets lichter en ook iets duurder, en gebruikt een kleiner kristal (wat er voor zorgt dat ie op het goede kanaal ontvangt) wat er je erbij moet kopen.. deze gebruik ik ook en bevalt prima... allebij hebben ze een stekker systeem wat universeel is met bijna alle servo's te gebruiken is! en allemaal erg gemakkelijk en betrouwbaar online te bestellen
|
| | |
| | #3120 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2006 Locatie: Roeselare Leeftijd: 49
|
Beste, op dezelfde manier gebouwd als de Tiger-Moth, ook 70 cm span, de Bucker Bü-133 C Jungmeister. Romp is wel veel breder en hoger in vergelijking met deze van de Tiger-Moth. Motorkap van onderzijde melkflesje, motorschot 0,6 mm triplex. Geschilderd met acrylverf, gewicht: 165 gr incl 2S250 mAh. Enkele foto's : ![]() ![]() ![]() Een youtube- filmpje: YouTube - Indoor Flyers Roeselare Bucker Bü-133 C Jungmeister Patrick ROGIERS De eerste vlucht vond plaats tijdens de indoor op 21/4/2010, het richtingsroer moest flink rechts gezet worden waardoor het model zich niet vlot liet besturen. Ondertussen heb ik de motor meer down - en rechts sidetrust gegeven waardoor dit nu veel beter te vliegen is. aub, Patrick
__________________ Make planes, not war. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| depron, tiger-moth |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |