![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #3151 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 september 2009 Locatie: emmeloord Leeftijd: 15
|
beetje laat maar je hebt hem ook gewoon in brushless die ontvanger: AR6400LBL DSM2 6Ch Ultra Micro Receiver BL-ESC (SPMAR6400LBL): Spektrum - The Leader in Spread Spectrum Technology Citaat:
__________________ altijd weer die brandstof vliegers....... | |
| | |
| | #3152 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2005 Locatie: boskoop Leeftijd: 29
|
Er is zondag eindelijk weer wat aan mijn micromoth gedaan Hij is nu bijna klaar, ik miste alleen een paar cm krimpkous om de stuurstangen te monteren. Verder is hij klaar om te vliegen. Alles werkt, motor heeft veel power voor z'n klein propje. Paar foto's http://www.dropbox.com/gallery/11713...omoth?h=7d1d61 Gewicht is nu 23 gram incl. accu. Er moeten alleen nog 2 stuur stangetjes op. Dan zal het gewicht 24 gram zijn. Precies het zelfde als de micromoth in depron dus. Het ziet er wel stoer uit dat hout. Snel wat klein krimpkous halen en dan is het even wachten op super windstil weer.
__________________ Erikjan |
| | |
| | #3153 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
| Citaat:
___∏___ dan kan je de stuurstang uit één stuk maken en later trimmen door de staande delen van de U wat naar mekaar of van mekaar af te buigen.
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was | |
| | |
| | #3154 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2005 Locatie: boskoop Leeftijd: 29
|
Bedankt voor de tip dat ga ik zeker toepassen in wat grotere modelletjes. Ik ik had zondag ook geen dun veren staal moet nodig weer langs een modelbouw winkel Ik gebruik meestal een stukje koolstof staaf van 0,5mm en dan een stukje krimpkous om het servo heveltje en de koolstof staaf. Het scharnier is dan het stukje krimpkous. Gaat geen jaren mee, maar voor dit soort ini mini modelletjes is het wel een lichte simpele oplossing.
__________________ Erikjan |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| depron, tiger-moth |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |