![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 februari 2006 Locatie: Gierle - Delft Leeftijd: 21
|
hallo allemaal, sinds enkele maanden ben ik aan m'n Giles beginnen bouwen. omdat ik nog niet zoveel tijd heb gehad om hier iets erover te posten doe ik het nu maar het is de bedoeling om hem te vliegen met een 62cc zenoah met een krumscheid reso pijp. ik sta nog niet zo heel ver met de bouw ervan maar het begint al op een vliegtuig te lijken. zaterdag zijn we onze inkopen voor de giles gaan doen in dortmund: reso pijp van krumscheid, spinner, powerbox evolution + 2 1500 mah lipo's en oracover hier zijn al enkele foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() grtz Laatst gewijzigd door Dennis Dierckx; 11 februari 2009 om 22:06 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 8 februari 2008 Locatie: Raalte Leeftijd: 18
|
Foto's werken nu wel
__________________ Walkera CB100 - HK450 V2 Mijn BuddyCodes van HK: http://hk.rc-international.info/swarm/cybot12999 Laatst gewijzigd door Cybot12999; 22 april 2008 om 21:21 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Guest
|
hallo, ik heb afgelopen zondag op de beurs een mooie Giles-G202 gekocht van Phoenix models 1,40 span, hij ziet er erg mooi uit en ben erg blij mee. het word mijn eerste brandstof vliegtuig.. (zie mijn avatar, dat is overigens niet mijne hoor :P) daar komt waarschijnlijk tussen de 8,5 cc en 10cc op. binnekort begin ik met een draadje.. (owja ik zie je foto's niet) groetjes en succes Bart |
|
| | #4 (permalink) |
|
pff foto's lukken niet echt goed.. nu zie je hem klein, maar kan dat niet wat groter?? owja, de span van mijn giles is 2,5 meter grtz Laatst gewijzigd door Dennis Dierckx; 22 april 2008 om 18:51 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
ja dat weet ik, het komt omdat die ene foto met een camera is getrokken en de rest met men gsm maar ik bedoel, soms lees ik topics waarbij de foto's al meteen groot in het bericht zelf staan zonder erop te klikken maar zoveel maakt het niet uit, morgen trek ik nog wat meer foto's want deze zijn al van enkele weken geleden grtz |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Citaat:
![]() effe - .th - uit de link gehaald en je foto is groter . de GSM foto´s zijn al met minder pixel Bij ImageShack de laaste link nemen . Mvg Johan | |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
ik heb hem overgekocht van iemand, hij had hem ergens in zwitserland besteld omdat hij daar goedkoper was dan hier in belgie. lasermodels bestaat volgens mij niet meer en hij is dus niet meer verkrijgbaar denk ik... (jammer |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
ff een kleine update, de romp is ruwbouw af (zonder hoogteroer tenminste) en 1 vleugelhelft is ook af, morgen de tweede beplanken en we staan weer een stap verder ik heb ook al een beetje bezig geweest met een schematje dit zal het waarschijnlijk worden, of toch ongeveer; ![]() (dit is wel geen giles, ik weet het maar het is maar om een idee te krijgen hé grtz |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
hoi allemaal, ik heb een vraagje, waar kan ik ergens in belgie (of eventueel in nederland) een nieuwe cockpitkap laten trekken?? ik heb al geinformeerd in waalwijk maar die hun machine is te klein ze is 50 cm lang ongeveer grtz |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |