![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Heb vandaag de Funtana gehaald van Rotterdam . Om te beginnen heb Ik alle folie er af gehaald en een tussen bilanz gemaakt . Het gaat iets langer duren als gedacht . Model is met CA gelijmt en dat is niet goed als de delen niet 100% passen . Zijvin bv. is gewoon uit elkaar gevallen als Ik de folie er af haalde . Ook bij beplankingen moeten eerst de plankjes aan elkaar gelijmt zijn voor je gaat indekken . Ik lijm met bruislijm omdat het spalt vullend is en ook in het hout kruipt . Heleboel naden hebben geen lijm gekregen en dan is de schade veel groter bij een kleine crash zoals hier gebeurt . De construktie is gewoon niet sterk genoeg bij CA en deze motor kracht . Verschillende dingen ga ik nieuw maken omdat de reparatie net zo lang duurt en nieuwbouw lichter is als repareren . paar foto´s ![]() ![]() ![]() ![]() Mvg Johan |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Kijk, daar gaat flink verbouwd worden, ben benieuwd naar het eindresultaat!
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 20 april 2004 Locatie: Sint-Truiden (België)
|
@hezik; het origneel zoals johan het gekregen heeft had wel meerdere modificaties die niet op het plan staan, oa zeer speciale rudder-opbouw
__________________ Vriendelijke groeten, Paul Plevoets |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Citaat:
Ik bouw ze so als Ik denk dat het hoort . (delen van de tekening krijg Ik ook nog) Zijroer ligt nu kompleet te drogen . ![]() Oude motorschot ![]() Nieuwe motorschot (komen nog 30er gaten in ) ![]() En Ik heb een nieuwe Motorkap bij Harald bestelt . Mvg Johan | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |