![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| |
#31 (permalink)
|
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
|
Maar dat is niet die van Jerommeke hé...deze was al eerder begonnen.
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| |
#33 (permalink)
| |
| Guest
| Citaat: Wauw! die van jouw is echt al heel mooi, ik hoop dat de mijn ook zo mooi wordt. Ik heb trouwens wel 4 van die horentjes incl. de schoefjes (denk ik!? er zitten nog meer schoefjes in) Zodra ik de mijne ga bekleden/bedekken kom ik nog wel om advies vragen bij jouw. Tof man! greetz Jeroen | |
|
| |
#34 (permalink)
| |
| Guest
| En het plaatje snap ik ook al niet. Des al niet te min, bedankt voor deze info Ron, misschien heb ik er later nog wat aan. Citaat:
Nu nog even de vorderingen van vandaag: -Ik heb de vleugels af -ik heb al een kleine aanzet gemaakt voor de romp. zie hier de plaatjes. de vleugel is volledig afgemonteerd op de ailerons na, zijn wel gemonteerd maar nog niet vastgeplakt, dit doe ik na dat ik de vleugels bekleed heb. dan kan ik er namelijk nog goed bij. ![]() Nu de vleugel in elkaar zit, zie je pas hoe groot het model wordt, misschien had ik als beginner toch met iets kleiner moeten starten, maar ja... ik kan hem nu toch niet meer terugbrengen. ![]() ![]() ![]() Is nog een heel karwij om alle onderdelen uit te snijden (de bruggetjes doorsnijden) ondanks dat het voor gesneden is. ![]() Ik ga naar bed, morgen weer een dag. Greetz Jeroen Laatst gewijzigd door Jerommeke; 15 september 2008 om 00:24 | |
|
| |
#36 (permalink)
| ||
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Citaat:
Citaat:
Ik weet niet of het in de handleiding staat en of het materiaal aanwezig is maar het is verstanding om het vleugelmiddendeel onder en boven te verstevigen met glasmat en epoxyhars. Glasmat/doek, mooi geweven. Niet glasweefsel, dat is minder sterke anarchistische rommel zonder structuur voor carrosserie reperaties.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • | ||
| | |
| |
#37 (permalink)
| |
| Guest
| Citaat:
Maar zolang de vleugels nog niet bespannen zijn kan dat toch nog? Bedankt voor de tip. greetz Jeroen | |
|
| |
#38 (permalink)
|
| Guest
|
De vorderingen van vandaag. Ik heb de romp inmiddels redelijk ver in elkaar gezet, staat nu te drogen. Wat een verslavende hobby is dit. Vandaag ga echter maar weer een keer op tijd naar bed. Gisteren ben ik tot half één door gegaan en toen moest ik nog opruimen, dus lag ik pas om een uur of één op bed en de wekker ging vanochtend weer om 5:30. Ik was enigzins brak toen ik op mijn werk aan kwam. Genoeg geleuter hier de foto's van vandaag. Eerst moest ik de omtrek van de romp beplakken met balsa 4x4mm ![]() ![]() Het midden gedeelte vastplakken. Waar potgroente al niet goed voor zijn. Tip!!!!... Potjes potgroente werken goed als gewichten, een mooi verdeelde belasting op het oppervlakte Elk type potgroenten is goed hoeft niet perzéé zilveruitjes, tuinbonen, doperwtjes en worteltjes of augurken te zijn. Varieer gerust eens met iets anders zoals rodekool of sperzieboontjes of een combinatie met bovengenoemde. ![]() ![]() ![]() ![]() En hier ban ik gebleven. ![]() Begint al op een rompje te lijken. Even voor het idee. ![]() ![]() Ik ga naar bed. ![]() Misschien tot morgen. Greetz Jeroen Laatst gewijzigd door Jerommeke; 15 september 2008 om 23:12 |
|
| |
#39 (permalink)
|
| Guest
|
Je hebt de sokken er goed in! Als je nu al denkt dat deze hobby verslavend is, wacht maar tot je dit toestel ziet vliegen De 3536-06 is een fijne motor, daar ga je geen spijt van krijgen. Als je verder komt in de hobby, is het ook de perfecte motor op een hele berg leuke kleine electromodellen. |
|
| |
#40 (permalink)
| |
| Guest
| Citaat:
Nu gaat het nog snel en zijn het grote stappen, maar straks krijgen we het afwerken en dan zie je de vordering veel minder. Maar ik ga voorlopig stug door. greetz Jeroen | |
|
| |
#41 (permalink)
|
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
|
ziet er zekers leuk uit, radioplaat klopt niet helemaal meer want je bent natuurlijk geen gasservo meer nodig maar dat maakt niet uit, heb je al een kleurenschema gekozen??
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| | |
| |
#42 (permalink)
| |
| Guest
| Citaat:
Ik heb nog geen kleurenschema gekozen maar ik vind rood, geel en wit wel mooie kleuren voor een vliegtuig. Wat vinden de forumlezers de mooiste kleurcombinaties? Laat maar eens wat horen (het liefst met een plaatje erbij) Greetz Jeroen | |
|
| |
#43 (permalink)
| |
|
Hoi Jerommeke, je gaat weer lekker hoor ! Als je eenmaal begint ... Citaat: Ik vlieg (les) zelf met deze Hangar9 Alpha60 met een spanwijdte van 182 cm, ik kan je niet vertellen hoeveel jaloerse blikken ik krijg op het veld ... ![]() Hhmmmm hoe herkenbaar ... Grtz, Menno
__________________ My Hangar: Last Down XL V3, Ucellino, Toni Clark Piper PA18, DH82a Tiger Moth, Cessna L19 Birddog, Big Lift, Piper J3 EP, & Honeybee FP V2 | ||
| | |
| |
#45 (permalink)
| |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
| Citaat:
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |