![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 8 januari 2006 Locatie: Ljouwert Club: LLC-Aeria
| ![]() Vanmiddag heb ik de drenalyn dus ingevlogen, Aangekomen op het "vliegveldje" gelijk alles aangezet in volgas de lucht in gegooid... Niet te besturen! , veel te grote uitslagen voor die snelheid, Dus met halfgas verder gevlogen, en dat ging geweldig! Als ik toch volgas vloog dan waren het looping, met een doorsnede van mischien 40cm, GEWELDIG!! Ook zeer crash bestendig, ik ben ongeveer 3 keer vrij hard de grond in gegaan, gewoon te laag en te snel, en dan natuurlijk een kleine storing en BOEM! XD Maar totaal geen schade gehad! een echte aanrader!!
__________________ "From error to error one discovers the entire truth." -Sigmund Freud Site |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Guest
|
Prachtig ding, op de beurs vloog hij heel mooi, lekker stabiel en het is een goede starter om je paint job mee te oefenen ! ga ik binnenkort zeker bouwen wat voor een motortje en prop heb je er eigenlijk op zitten ? ik wil namelijk ff een besteling bij hobby citty doen. als je tijd hebt geef me dan meteen ff de link van hobby city als je wilt. dankjewel. Laatst gewijzigd door Christoph-vdw; 16 november 2008 om 00:05 Reden: even en beetje teksttoevoegen |
|
| | #21 (permalink) |
| Guest
|
de eerste keer ja. maar dat kwam door dat ik het zwaartepunt niet goed hat. en een verkeerde prop. maar vandaag nadat jeppe bij mij weg ging heb ik de prop ff vast gelijmt. naja niet gelukt. dus langste vlucht tijd was rond de 30 sec. omdat de prop eraf vloog na 4 keer ben ik maar gestopt. nu ff een nieuwe bouwen en een prop adapter gebruiken. dan kan ik weer verder. en ik hat een foutje gemaakt met de verf maar dat kwam omdat ik dringerug was. het was 8 uur savonds en ik hat aaleen nog maar een plaat en ik wou de volgende dag vliegen. heb ik per ongeluk geverft met verf op water basis. en toen ben ik gaan vliegen en 1 keer ben ik recht omhoog gegaan en ben op de kop weeer naar beneden gezweeft en heb toen vlak boven de grond hem weer recht gestuurt (wel op de kop) en raakte daarbij de grond. dus nu heb ik een gedeelde met uitgeveegde verf. ik ga morgen beginnen met de middelste of de grote. |
|
| | #24 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
What should I do? Playing with my sim or build my plane? - Het is I, als in ik, is altijd een hoofdletter - Spelen doe je with je sim en niet on je sim, het is geen muziekinstrument. Oefenen daarentegen doe je wel op de sim. - Het is or als in of. Ore is oer, een verzamelnaam van diverse metaalhoudende gesteenten Van die vlakte was goed.
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| drenalyn, indoor |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |