![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 8 januari 2006 Locatie: Ljouwert Club: LLC-Aeria
|
De bouw komt even stil te liggen omdat we de garage gaan ombouwen tot werkplek, jaja ik heb m`n vader eindenlijk zover dat hij ook weer gaat beginnen Er komt een werkbank aan 3 zeiden, met een bouw-tafel in het midden waar het model op kan staan. Mike
__________________ "From error to error one discovers the entire truth." -Sigmund Freud Site |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2007 Locatie: Maastricht Leeftijd: 31
|
Goed nieuws, maar zoveel hoeft er toch niet meer gedaan te worden aan de kist, gewoon lekker afmaken en vliegen dus Ennuh, 3 zijdes he
__________________ Vliegt zonder hokjesdenken, opgeprikte etiketten, vooroordelen en heilige huisjes |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
Het heeft even geduurd, maar de kist is bijna af! alleen nog even het zwaartepunt goed leggen en gaan met die banaan!! Mischien dat ik nog even een nieuw kapje ga maken, de oude kan ik namenlijk nergens meer vinden, achja het was toch een lelijk ding! Mike
__________________ "From error to error one discovers the entire truth." -Sigmund Freud Site |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
En hij heeft gevlogen!! Mike
| | |
| | #36 (permalink) |
|
Een foto zegt meer dan duizend woorden, hier dus een paar duizend woorden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Alex, bedankt voor de foto`s!! zie ook www.fotoalex.tk Wat een gaaf ding, vliegt lekker strak, en hooveren is geen probleem, helaas is bij de laatste landing mn prop gebroken, verder geen schade gelukkig.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |