![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 januari 2006 Locatie: Ljouwert Club: LLC-Aeria
|
Hallo allemaal, Vandaag is eindenlijk mijn Whats Up! binnengekomen ![]() Ik heb deze als combo besteld samen met een Airpower 500T buitenloper, een 40A dymond smart regelaar en een EMP 11*7 prop. Toen ik de gigantische doos had uitgepakt viel het mij meteen op hoe licht deze kist is, de vleugel weegt maar 200 gram. ![]() ![]() ![]() Als ik vorderingen heb laat ik het weten, Chears, Mike
__________________ "From error to error one discovers the entire truth." -Sigmund Freud Site |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
|
ziet er goed uit! ik vind die neus wel een beetje lang om eerlijk te zijn
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Bedankt voor de goeie reactie`s , ik heb inmiddel het landingsgestel verlijmd en ben nu bezig met de staart. De motorkap is inderdaad heel kort, die motorkap ben ik trouwens nog niet helemaal tevreden over, deze is nogal dof, waarschijnlijk komt daar nog een laagje lak overheen. Mike
__________________ "From error to error one discovers the entire truth." -Sigmund Freud Site |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 22 augustus 2005 Locatie: Uden/Nistelrode Leeftijd: 38
|
Meestal zijn neuzen tekort voor borstelloos. Dus misschien klopt het hier wel een keer....
__________________ voor de site van The Wings hier klikken |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Ik ben inderdaad beniewd of ik dat in vlucht ook ga merken, Er komt trouwens een 4cellen 2200 lipo in, en 4 keer 9 gram`s Hextronic. Mike
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Ik heb weer een paar kleine dingetjes gedaan, Het landingsgestel zit er nu onder en de tailskid. Ik heb de 2 delen van het hoogteroer met elkaar verbonden dmv een stukje metaal, en het hoogteroer zit er nu al op. Ook heb ik zonet de kockpit kap zwart gespoten, zo`n interieur met piloot vind ik maar niks in zo`n kist.
| | |
| | #12 (permalink) |
|
De kap waar ik het eerder over had ik goed gelukt!! Ik ben alleen niet tevreden over de motorkap, het lijkt net een koffie bekertje dat ze er maar op hebben geplakt. Deze heb ik dus op maat gemaakt , geschuurd en ook zwart gespoten, ben benieuwd hoe het eruit ziet ![]() Edit: 1.100ste post
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
|
hey mike ik vind de kleur van de folie t.o.v. de motorkap toch erg verschillen en om eerlijk te zijn ook niet mooi. de vergang van glazend tot dof.
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |