![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 2 september 2007 Locatie: noord holland Leeftijd: 32
|
Loopt zeker betrouwbaar!
__________________ Vision Turbine Trainer*Somethin Extra*Hegi Piper Super Cup*CG Extra 300*Great Planes P51D Mustang*Multiplex Alpha*Robbe Arcus*Gentle Lady*IHL Junior para*Futaba T12FG* Laatst gewijzigd door PH-MEL; 19 september 2010 om 12:49 |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 2 september 2007 Locatie: noord holland Leeftijd: 32
|
Helaas, hij was niet klaar voor de pipermeeting bij "The Wings" maar volgend jaar ben ik er bij! Piper is klaar!!! bouwdraadje niet echt bijgehouden hier, maar wel op ons eigen forum: Restauratie verslag Piper PA-18 Super Cub - MCH Forum ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Vision Turbine Trainer*Somethin Extra*Hegi Piper Super Cup*CG Extra 300*Great Planes P51D Mustang*Multiplex Alpha*Robbe Arcus*Gentle Lady*IHL Junior para*Futaba T12FG* |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Mooi Pipertje hoor ![]() Zou alleen de spinner, of eraf halen, of een ander kleurtje geven.
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Lindinger heeft mooie " piper " spinners Modellbau Lindinger Onlineshop We zien hem wel verschijnen in 2011 Mvg Johan
__________________ |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
Tja, volgens mij heeft een super cup wel een normale "cone" spinner. Plan was om een witte te nemen, de gele die er nu op zit heb ik meegenomen als proef. Het draadeind vd krukas is nl nogal lang van deze motor. dus zon dop gaat niet en ik wil ook geen lel grote spinner, deze dus maar even pas gemaakt. er komt nog een witte op.... goed???
__________________ Vision Turbine Trainer*Somethin Extra*Hegi Piper Super Cup*CG Extra 300*Great Planes P51D Mustang*Multiplex Alpha*Robbe Arcus*Gentle Lady*IHL Junior para*Futaba T12FG* |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |