![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 22 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 21
|
Hij is vrijwel spuitklaar nu ![]() De cockpit ga ik nog maken, denk met de flessenkrimp methode. Gewicht is nu 220gram vind ik netjes, verwacht dat hij vliegklaar ongeveer 450 á 500 gram weegt. Kleuren schema is toch weer verandert, omdat het makkelijker is, duidelijker en je het veel minder vaak om modellen ziet.
__________________ Keep flying Laatst gewijzigd door mattiejplane; 9 februari 2009 om 15:30 |
| | |
| | #48 (permalink) |
|
Vandaag bezig geweest met het spuiten/schilderen van de extra. ![]() ![]() Helaas bij het witte deel van de vleugel uitgeschoten met oranje, ik heb daar dus maar de hele LE oranje gemaakt .Het oranje is gespoten en het zwart geschilderd. De cockpit heb ik uit depron gemaakt maar met de verkeerd verf gespoten en is gaan vreten, daardoor zie je heel erg de laagjes structuur en de plekken waar opvulling met epoxy zit Morgen ga ik verder dan komt de regrestratie er op 'G-OFFO'. Ook komt dan nog het embleem van 2excel er op.
__________________ Keep flying |
| | |
| | #51 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
Ik zie dat je er een AR6200 ontvanger voor hebt gekocht; was een AR6100 niet handiger geweest? Zo'n klein toestel komt toch niet zo ver weg, je hoeft geen extra ontvanger te plaatsen, en het scheelt een paar tientjes...
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| | #52 (permalink) |
|
Bart de ontvanger die ik heb gekocht dat is een AR6100 Extra is nu trouwens echt klaar en gaat als het weer even schikt vandaag worden gemaidend... Nog wel een cameraman gezocht
| | |
| | #54 (permalink) |
|
Nou hij heeft zijn eerste vlucht er op zitten, vliegt als een grote shockflyer. Wel wat jammer is dat de uitslagen net iets te klein zijn om de gekke toeren die een shockflyer kan doen ook uit te halen. Verder vloog hij erg langzaam zal wel door het profiel komen Filmpje: YouTube - Maiden depron extra 300
| | |
| | #56 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 april 2006 Locatie: Zwalm Leeftijd: 34
| Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |