![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #331 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2002 Leeftijd: 41
|
Ik heb de mijne weggegooid volgens mij omdat ik een model altijd maar 1 keer bouw. Daarnaast is het lastig hem van de tekening te bouwen want ze romp is niet vierkant. Dus de onderdelen van de romp kan je niet zo van de tekening halen. Ik moet zeggen als je de houtkwaliteit voor lief neemt ( hij vliegt er zeker niet minder om) Zou ik toch voor de bouwdoos gaan. Het is echt een kistje wat super simpel vliegt, voor mij een verrassing wat hij allemaal kan. Ik heb al aardig wat plezier van het kistje gehad en hoop er nog veel plezier van te beleven. Ook achter een sleepkistje (in mijn geval achter de kadett van graupner en die van mijn maat sleep ik met mijn hots) hebben we al heel wat lol gehad. Ik ben de kwalitiet van het hout allang vergeten zeg maar. |
| |
| | #333 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
| Citaat:
Simprop Electronic Walter Claas GmbH & Co. Ostheide 5 33428 Harsewinkel Telephone: +49 (5247) 60410 Fax: +49 (5247) 60415 E-mail: simprop@iok.net (Ik heb wel een tekening maar ik sta op het punt op vakantie te gaan, dus ik kan nu even niet voor en kopie zorgen... mocht je eind augustus nog steeds van een tekening willen bouwen, PB me dan...)
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was | |
| |
| | #334 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2005
| www.vth.de: Artikel-Einzelansicht je kunt ook deze tekening bestellen , dit is een kloon van de talon . |
| |
| | #335 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 oktober 2006 Locatie: Haarlem Leeftijd: 61
|
Weet niet waar je woont, maar de bouwdoos is makkelijk te kopieëren. Althans de balsa onderdelen. De mallen heb ik nog..... Groeten, JH Laatst gewijzigd door JHvdK; 19 juli 2009 om 13:24 |
| |
| | #336 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 oktober 2006 Locatie: Haarlem Leeftijd: 61
|
En als je nog wat meer wilt een leuk linkje waar ik tzt nog wel wat mee wil gaan doen. Talon Kit Bash - RC Groups Groeten, JH |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |