![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 |
Tussendoor denk ik dat ik nog een Kyosho Minimum ga kopen.. Deze is wel heel verleidelijk: ![]() ![]() Jammer alleen dat ie geen rolroeren heeft..
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV Laatst gewijzigd door 5p1k3; 11 maart 2009 om 14:24 |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 | Hahaha... daar heb je wel een goed punt inderdaad.. He bah! Nu vergooi je ineens mijn droom.. :P
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #19 (permalink) |
Voorlopig nog even geen vorderingen hier. Ik ben aan het sparen voor een nieuwe motor en dat kost even tijd. Verder heb ik het werken met Depron ontdekt en ben daar momenteel druk mee bezig
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 maart 2006 Locatie: Uithoorn
| Citaat:
Misschien niet verkeerd om even met een depron trainer te beginnen. De setup van je disc past daar zo op. First things first geldt zeker ook bij modelvliegen.
__________________ Het probleem met vrije tijd is te voorkomen dat anderen die van jou gebruiken. | |
| | |
| | #21 (permalink) | |
Weblogartikelen: 1 | Citaat:
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 19 maart 2006 Locatie: Uithoorn
|
Dat is wel duidelijk maar zoals je merkte ging het nog wel even fout. Voordeel van schuim is dat je heel snel kunt repereren.
__________________ Het probleem met vrije tijd is te voorkomen dat anderen die van jou gebruiken. |
| | |
| | #23 (permalink) | |
Weblogartikelen: 1 | Citaat:
En a.s. zondag heb ik als alles meezit een 2e motor.. Het is een DA50 geworden. Ook die gaat eerst op een andere kist... Dus de Eagle blijft nog even op zijn blokjes staan...
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV | |
| | |
| | #24 (permalink) |
Ja ik weet het.. Het is erg drastisch.. Maar de Eagle staat te koop.... http://www.modelbouwforum.nl/forums/...l-1-3-5-a.html
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |