![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2006 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 37
|
Geen vliegweer geweest dit weekend afgezien van zaterdagochtend.....ook weinig tijd gehad om te knutselen......Toch de gasservo goed kunnen afstellen... Het zwaartepunt goed krijgen zonder lood te gebruiken wordt tricky. Ik heb beide accupacks nu maximaal naar achteren liggen en hij is nog steeds wat neuslastig.........Denk dat ik het maar even zo laat en kijk hoe die vliegt...Lood plakken kan altijd nog.
__________________ "Only dead fish go with the flow". |
| | |
| | #19 (permalink) |
|
Hij heeft gevlogen! Ondanks de harde wind vandaag toch omhoog gegaan voor de eerste keer en vliegt super! Power te over en lekker strak. Motor starten was een eitje, loopt nog een klein beetje rijk maar mag ook wel bij het inlopen. Daarna een reikwijdte-test gedaan met draaiend motor en toen toch maar meteen omhoog..... Kist had weinig last van de wind.....moest wat down en rechts trimmen...... Wat een brute kracht zo'n Da-50 Het DL-50 potje dempt redelijk.....op onze club in ieder geval geen probleem. Nog wat kleine dingetjes doen: -Linkerwielkap goed vastzetten. -Bedrading voor onsteking verleggen. -Ontsteking anders bevestigen -Accu's toch nog beter vastmaken...(waren beide verschoven Een clubgenoot heeft een kort filmpje gemaakt...zal vragen of ie dat hier post.. geslaagde maiden dus....hopen op beter vliegweer de komende tijd
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2005 Locatie: Schaijk, N-Brabant Leeftijd: 21
|
aangezien ik eerst moet uitzoeken hoe ik het filmpje op de comp zet, zal ik dat maar eerst doen. ik heb ook geen youtube-account, maar kan het filmpje wel doorsturen naar jouw, dat jij het hier post, Bas..
__________________ You can't only gather knowledge in your life, you also need skills |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Absoluut, en vrijdag nog mooier Ben benieuwd naar de video Bas!
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #23 (permalink) |
|
Video stelt niet heel veel voor hoor! Is alleen het opstijgen.. Wil snel een betere video maken maar eerst de kist maar een beetje leren kennen
| | |
| | #25 (permalink) |
|
Vandaag ging het qua wind aardig tekeer rond de 5 schat ik met wat uitschieters ertussen. Maar daar heeft de Edge geen last van, de funtana veel meer. Scheelt ook aardig in gewicht en roer/vleugeloppervlak.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |