![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 49
|
Ha Nando, heb je 't zand al weer uit de motor geklopt? Even uitleggen aan de andere lezers: het was geen foute landing, maar de demo vond plaats op een akker waar nog maar een week wat landbouwgras opstond. Het ziet er op de foto erg veel groener uit dan het was Hij vliegt! [/QUOTE]
__________________ I reckon that any landing you can walk away from is a good landing. www.deventerluchtvaartclub.nl |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
3 vluchten erop zitten op 3 verschillende velden, das toch best knap. Aileron is voor het landen gewoon simpelweg niet te doen, wind beweegt die vleugel op lage snelheid zo erg en corrigeren duurt gewoon 2-3 seconde over 15 graden. Voor een groot deel geluk dat ik nog geen radslag heb gemaakt. En de aileron diff lijkt ook nog niet 100%, en 3mm is net teveel hoogteroer, hij verliest teveel snelheid in de bocht. Duurt nog heel wat vluchten om hem 100% te krijgen maar de snelheid zit er iig al goed in.
__________________ - |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
Op het moment is hij langzamer dan de GC maar dat is met een prop waarmee hij minder snel gaat, zoor zover ik mij herinner ging de GC met die prop langzamer dan de brandstof Quicky's en dat is denk ik nog steeds zo.(hoewel het erg weinig scheelt) Een nylon jxf hobbycity 11X8. (vind het een slechte prop... maar hij is ideaal voor beginners, zeer duurzaam), wel sneller dan de GC met die prop deed geloof ik. Ik heb een aeronaut-e prop 11X9 waar ik hoge verwachtingen van heb en mss kan ik door de lagere weerstand een maat kleiner gaan, 10×10 oid. Anders ga ik terug waar ik de afgelopen wedstrijden mee heb gevlogen, APC-E 11X8,5 en 11X10 (die is net iets te groot eigenlijk) Heb trouwens ook een houten electro prop besteld, 11X9 (himodel) Veel zal het uiteindelijk niet schelen, maar elke km/uur helpt.
__________________ - Laatst gewijzigd door nando; 22 mei 2009 om 11:06 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |