![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2002 Locatie: Tirol -Oostenrijk Leeftijd: 37
| ![]() ![]() Zo ziet een toestel er dus uit nadat tijdens de vlucht een schroefje van het hoogteroer servo is losgetrilt ![]() Ik heb een nieuwe nodig. De zoektocht is begonnen naar een nieuw model. Het wordt volledig van hout gemaakt. Ik ben dus op zoek naar een tekening van een F3A model. Wie kan me hieraan helpen?. Formaat maakt niet zoveel uit want ik kan hem toch verschalen, maar er gaat een 15cc 2 takt van Os max inkomen. wie o wie heeft een tekening voor mij Uiteraard komt er een volledig bouwverslag van. Cor
__________________ It's fun, frustrating, annoying, tiring, anti social, wonderful and exciting. Usually in the same day! Laatst gewijzigd door corvl; 5 september 2010 om 22:11 Reden: aanpassing titel |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Guest
|
Helaas zijn er niet zoveel courante F3A tekeningen.. het is toch veel kit/ARF wat er geleverd wordt. Een prima vliegende F3A kist die geschikt is voor 15cc, zou bv. de X-tra 60 van Hobbyin kunnen zijn: Hobby- Geen courant ontwerp en wat minder geschikt voor de 'hoogste' programma's, maar perfect voor de B en C klasse. |
|
| | #3 (permalink) |
|
@ hezik: ARF is niets voor mij. Die extra 60 ziet er goed uit... voorlopig staat tie op de 1e plaats om gebouwd te worden Cor
__________________ It's fun, frustrating, annoying, tiring, anti social, wonderful and exciting. Usually in the same day! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Alleen zijn de gfk delen niet meer leverbaar van de X-tra's heb ik begrepen...... (frees set weet ik niet)
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Leeftijd: 51
| |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 augustus 2007 Locatie: Wijk bij Duurstede Leeftijd: 36
|
Als je zin hebt om een tekening verder uit te werken: F3xtra.dwg Contouren en oppervlakten zijn conform moderne F3a kist, looks mijns inziens een stuk beter, alleen heb ik de constructie nog niet gedetailleerd. Leef je uit! En post het resultaat, graag... Hugo
__________________ Mijn succesvolle HK450GT heli set-up en info |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
@ Hugo W: dat ziet er niet verkeerd uit. erg sexy lijnen @ Hans Meij: dat ziet er ook erg goed uit, ik heb me aangemeld op dat forum maar kan de tekening niet vinden...... maar ja, wat wil je met die 2 woorden frans die ik sprrek :-/ , ik ga zo ff een berichtje schrijven naar " no limit" @ theo en Huibert: Ik heb gisteren een emailtje gestuurd naar hobby inn ivm de motorkap , maar heb nog geen reactie gekregen @ Alexzzz: freespakket wil ik niet , ik ga ze zelf uit frezen . Welke zal het worden Cor
__________________ It's fun, frustrating, annoying, tiring, anti social, wonderful and exciting. Usually in the same day! |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Guest
|
Als ik zou moeten kiezen, zou ik die Passion kiezen boven de X-tra.. omdat het toch een moderner ontwerp is. Voordeel van de X-tra is denk ik dat je in een gespreid bedje terecht komt; beproefde tekeningen en voldoende kennis over dat toestel aanwezig hier op het forum.
|
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |