![]() |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 12 maart 2009 Locatie: Wijchen bij Nijmegen Leeftijd: 24
|
nee hoor, op het moment dat jij de vleugels gewoon horizontaal hebt gemonteerd en je motor met prop een paar graden omhoog hebt gericht dan duwt de prop lucht naar beneden en ga je omhoog. op het moment dat je dan je motor stopt zorgen je horizontale vleugels ervoor dat je rechtuit blijft zweven en rustig omlaag komt. zet je de motor recht en de roeren ( die je niet eens kan besturen omdat je maar 2 kanalen hebt. en je zet je motor uit wilt je vliegtuig iedere x alsnog omhoog. op het moment dat ie dan geen snelheid meer heeft maakt ie een duik, zo kun je hem niet landen dan. snap je hem ?
__________________ uuuhm... |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 30 juli 2008 Locatie: Enschede Leeftijd: 41
|
Als je een vleugel neemt die een dicht profiel heeft dan heb je wat meer snelheid nodig als je een vleugel neemt die (hol) is aan de onderkant dan kan je al goed vliegen met een lagere snelheid. Kijk anders even bij het bouw verslag van de Tiger moth. Hier staat zo'n type vleugel en dat werkt prima met een klein motortje, weet ik uit ervaring. Veel plezier
__________________ Groeten Mark. "Want je hebt hoogvliegers en parkflyers" |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 maart 2006 Locatie: Uithoorn
| Citaat:
Ik kan je nu al vertellen wat er gebeurd. Hij duikt 1mtr voor je in de grond. Als je de motor omhoog richt zal met een beetje gas de neus omhoog gaan vervolgens overtrekt hij en duikt in de grond. In de meeste gevallen moet de motor een paar graden naar beneden gericht staan en het hoogteroer iets up. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt maar een ding is zeker. Dit wordt een leerzaam draadje.
__________________ Het probleem met vrije tijd is te voorkomen dat anderen die van jou gebruiken. Laatst gewijzigd door cdrom flyer; 2 juli 2009 om 17:05 | |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 maart 2006 Locatie: Uithoorn
| Citaat:
Wat is de reikwijdte van de zender/onvanger.
__________________ Het probleem met vrije tijd is te voorkomen dat anderen die van jou gebruiken. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |