![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 januari 2006 Locatie: Oostkamp Leeftijd: 23
| Citaat:
Ik wil wel witte houtlijm gebruiken maar dat schuurt toch veel moeilijker? | |
| | |
| | #33 (permalink) |
|
Werk zelf niet meer met UHU doe alles met CA dun en dik. Maar UHU is natuurlijk ook prima en dat geldt ook voor houtlijm want dat droogt tegenwoordig ook snel met die nieuwe lijmen. Om er voor te zorgen dat je zo min mogelijk lijm op de buitenzijde van de indekking krijgt. Moet je de lijm rups op de lat vanaf de zijde gezien doen. Zo smeer je de lijm niet direct al op de buitenzijde van de lat. Ton | |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 24 september 2005 Locatie: koksijde Leeftijd: 36
|
echt mooi wat je doet! ik denk dat je nog veel plezier zult beleven én met de laser én met bouwen...zalig!!!
__________________ Pararoca Holy moly oodeekay calmato trainer - F4U corsair - edge 540e - sukhoi-31 - der kleine rc uhu - yak 54 |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Ik hoop dat de problemen met de laser snel kunnen worden opgelost, maar aangezien de examens ook in aantocht zijn doe ik het sowieso wat rustiger aan tot eind januari. |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 18
|
Prachtig, dat is nog is wat anders als een CNC frees. Wij hebben ook een CNC laser op het werk (alleen dan enorm stukje groter Tim |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Citaat:
Als er een vervolg komt zal ik het hier zeker posten. | |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 augustus 2011 Locatie: Belgium Leeftijd: 38
|
ik heb je een PM gezonden Citaat:
| |
| | |