![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 9 augustus 2007 Locatie: Oostrozebeke
|
Ongelofelijk!!! Nie normaal! Chris ge zijt ne miracle worker! En simendewulf zeer hartelijk bedankt voor de kapjes Toevallig iemand nog wielkapjes van een gecrashte extra (jens? lespinoy? Laatst gewijzigd door Fready'; 12 januari 2010 om 21:27 |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2005 Locatie: Belgium
|
Niceee chris! mag ook nie minder e voor ne leraar
__________________ RC Flying, it takes a month to learn, a lifetime to master Follow 3DCollege on twitter! |
| | |
| | #49 (permalink) | |
| Citaat:
Doet er mij op msn is aan denken, zal dan eens kijken, ben nu niet thuis die kapkes voor da landingsgestel heb ik denk ik ook nog liggen
__________________ RC Flying, it takes a month to learn, a lifetime to master Follow 3DCollege on twitter! | |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Lid sinds: 9 augustus 2007 Locatie: Oostrozebeke
|
Ok de extra heeft ondertussen al een 5 tal vluchten terug achter de rug. Er zijn wel een paar dingen. In theorie(weegschaal) zou hij lichter moeten zijn maar hij voelt wel zwaarder. Hij voelde nogal neuszwaar dus moet de neus toch wel zwaarder geworden zijn. Dan heb ik een beetje lood aan de staart geplakt. Dan heb ik nog dat hij soms onverwachte dingen doet bij tight inside loops wat hij vroeger niet deed. (niet recht naar beneden duiken maar eerst wat "tollen", "wegvallen") Bij harriers heb ik meer wing rock dan vroeger ik dacht dan het gewicht en zwaartepunt en motorhoek maarja... KE'n gaat niet zoals vroeger, high alpha KE'n zit er niet zo direct meer in wat hij vroeger deed als een mes door boter. Bij gewoon knife edge moet ik meer power en meer rudder geven. Het vliegklare gewicht is wonder bij wonder juist gewogen 2550gram dus zeker niet te zwaar naar mijn gedacht. vroeger was het een 5s 4000mah lipo nu een 5s 3600 scheelt ook al wat gewicht maar dat is het enigste die anders is. Dus dit zijn een paar probleempjes. Iemand ideetjes? Ik denk dat de motorhoek niet 100% juist is en het zwaartepunt teveel naar voor ligt. Ter informatie de motorkap staat er nog niet op. Als hij nu zwaarder is of niet hij vliegt niet hetzelfde(structureel gezien ziet hij er hetzelfde uit buiten dat de motorkap er nog niet op staat). Het kan wel zijn dat de motor een beetje vooruit gekomen is (chris?) Laatst gewijzigd door Fready'; 15 maart 2010 om 00:23 |
| | |
| | #51 (permalink) |
|
Let op dat de motorkap vanaf deze maat toch een merkbaar verschil kan geven... waarschijnlijk zijn het enkele kleine dingen die bij elkaar komen... Zwaartepunt meer naar voor, motorkap er niet op, iets lichter... Als je cg echt heel ver naar voor ligt kan het bv wel dat je hem niet in die high alpha ke krijgt
__________________ RC Flying, it takes a month to learn, a lifetime to master Follow 3DCollege on twitter! |
| | |
| | #52 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2005 Locatie: Ieper,west vlaanderen Leeftijd: 26
|
ieps, hm motorkap zit denk ik op de zelfde plaats,zal ik even bekijken op de foto's dan. ik zou gewoon wachten tot die kap erop staat voor wat aan de instelhoek te veranderen. de sukhoi staat ook terug klaar en zaterdag de hermaiden
__________________ hold your stick or loose your balls |
| | |
| | #53 (permalink) |
|
eindelijk!!! tussen de buien door gevlogen. kistje vliegt nu goed! naast de extra 58eigenaar die vandaag WEEER wat schade opgelopen heeft
| | |
| | #54 (permalink) |
| Lid sinds: 30 september 2008 Locatie: rosmalen Leeftijd: 25
|
erg mooie kist geworden. gr,
__________________ sig fourstar (os 46ax)--futaba 6ex 2,4 ghz----------->greatplanes extra 300s (saito 125)---mvvdb--FuNfLy 2010 mvvdb seagull decathlon 120 arf 2m. (saito 125) |
| | |
| | #55 (permalink) |
|
wa heeft de jan nu weer uitgestoken?
| | |
| | #56 (permalink) |
|
ge wilt et niet weten... hij wou telemetrie uittesten, monteert da spel ziet een antenne maar vergeet zijn 2,4 antenne op de zender.... vleugel heeft deuk, is al bijna hersteld, romp: vooraan deukske, en na mijn vorige herstelwerken een breuk, is te herstellen hoor,....
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |