![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 februari 2005 Locatie: uden
|
hallo allemaal., vandaag verder gegaan met het opbouwen en afwerken van het neusje van mn chartertje en ik moet zeggen dat ik er heel tevreden over ben., als de neuspoot binnen is ga ik verder dit is de stand nu!! ![]() ![]() mvgr johan snijders Laatst gewijzigd door snijders; 15 februari 2010 om 14:58 |
| | |
| | #33 (permalink) |
|
het is meschien n appart snuitje mn vader helaas overleden en het grappigge is dat de robbeluna zender waar ik het vliegen met het chartertje mee geleert heb altijd bewaart is gebleven en nog in goede staat verkeert ., ik wacht nog op het neuspootje en daarna ga ik weer vol aan de bak mvgr johan snijders |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
het wachten werd beloond het neuspootje is binnen en ik heb hem gelijk gemonteert ik moet hem wel ongeveer 1cm inkorten want hij staat nog veel te hoog met zn neusje ook heb ik het moterkapje en wielkappen spuit klaar gemaakt ns kijken of ik van oracover het kleurtje rood en wit kan bemachtigen en dan kan ik de boel keurig afwerken ook de vleugel is bespannen en op de servos en stikkers na klaar ![]() ![]() ![]() ![]() mvgr johan snijders Laatst gewijzigd door snijders; 21 februari 2010 om 03:04 |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
vanmiddag even op de weegschaal en ik kom nu uit zonder servos raampjes en ondvanger met 2 pakketten lipo,s 3 cel 2200 .,en n ongefoliede romp en met stabilo en kielvlak gefolied!! ik zit nu presies aan de 2 kilo ik schat vliegklaar ongeveer n 23/2400 gram niet slecht dacht ik mvgr johan snijders |
| | |
| | #37 (permalink) |
|
vandaag het neuspootje met 11mm ingekort want hij stond met zn neus veel te hoog., en ik heb de neuspoot maar meteen extra verstevigt., daarna heb ik alles zuiver geslepen toen de primer dr op en daarna mooi wit gespoten tegelijk met het hooft stel .,de wielkapjes zijn nu spuitklaar nu is het even kijken wie de rode en witte oracover lak heeft dan kan ik de moterkap en wielkappen tweekleurig spuiten gaan na het nodige afplakken is n gepriggel alle belijningen gelijk te krijgen. |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
maiden zal ongeveer eind maart begin of half april zijn., ik heb me ook al voorgenomen als ik aan vermogen te kort zou komen er n 4 cel 4000 in gaat maakt aan gewicht niet zoveel uit maar heb wel meer power mvgr johan snijders |
| | |
| | #40 (permalink) |
|
weer even n update de moterkap en wielkapjes zijn wit gespoten., het rode word nog n probleem omdat die niet te verkrijgen is ![]() alle mooi gespoten delen ![]() ![]() ![]() en hier de neuspoot aansturing ![]() ![]() en hier het gemaakte vleugelzadel heeft robbe niet echt over nagedacht!! ![]() ![]() en hier de perfekte vleugel romp passing !!! ![]() mvgr johan snijders Laatst gewijzigd door snijders; 25 februari 2010 om 16:31 |
| | |
| | #42 (permalink) |
|
ja freek dus niet dat had de robbe luna in die tijd nog niet en anders even kijken of ik wat kan ompolen mvgr johan snijders |
| | |
| | #43 (permalink) |
|
ik heb het geluk dat ik het hoogteroer en richtingsroer nog niet aangesloten heb zodat ik nog kan wisselen van roer en servo dus dat moet goedkomen., ik heb de luna gister getest op het neuspoot en werkt nog uit de kunst en gaat zelfs nog de goede kant op ook ![]() mvgr johan snijders |
| | |
| | #45 (permalink) |
|
hallo hier zijn we weer met n update de charter zit nu kompleet in de folie en is op de servos in de vleugel vliegklaar en we wachten op mooi weer om hem te kunnen testen !!hier de fotos:![]() ![]() mvgr johan snijders Laatst gewijzigd door snijders; 15 maart 2010 om 14:24 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |