![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Tsja, drukke tijden breken aan. Eerst huis opknappen voor verkoop (valt wel mee) en bootje afmaken. Dan weer verder met de spit. Gelukkig heb ik in het nieuwe huis een grote werkruimte zodat ik thuis ook goed zou kunnen werken. Afijn, op dit moment geen vordering met de bouw, vlieg en vaarseizoen
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 16 november 2007 Locatie: Weert
|
Beste, Mooi gemaakt! Ben zelf bezig met een depron A-10 maar de spit staat ook hoog op de lijst. Heb je tekeningen hiervoor die misschien ook te gebruiken zijn om met depron te bouwen? Alvast bedankt voor je reactie. |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Maar goed.... Even zoeken en je vindt op het forum zo een Depron Spitfire met vele bouwers en hun ervaringen.
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
Haha, gelijk heb je sleur. Echter breken de bouwtijden weer aan en kan ik weer vrolijk verder gaan met de spit. Of hij helemaal klaar is om volgend jaar te vliegen weet ik niet. Hoop het wel natuurlijk. Echter zal er met de verhuizing en alle bijkomende dingen wel wat bouwtijd verloren gaan. In het nieuwe huis zorg ik uiteraard wel voor een mooie bouwplek waardoor er misschien wel wat extra voortgang komt. Zo'n spit is natuurlijk geen haastklus
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 17 januari 2005 Locatie: Uitgeest Leeftijd: 48
| nee, dat klopt, hij gaat nu zijn 7e seizoen in..
__________________ jong geleerd is oud gedaan, www.rijkon.com |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
Waarvan 6 bij jou
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2009 Leeftijd: 35
|
Ik moet mijn 1,6 meter spit ook maar is afmaken aleen zie ik er een beetje tegenop het landingsgestel er weer uit te breken Dit zijn meganiese retracs bij hobby inn vandaan En echt goed zijn se niet en ik moet nogsteeds een raamkapje maken |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
Even samen bouwen op de cluib dan maar?
| | |
| | #40 (permalink) |
|
Eindelijk weer een beetje verder kunnen gaan. Geen mega update maar het begin is er weer en de volgende updates komen dan vanzelf weer. De ailerons gisteren geschuurd zodat de scharnieren geplaatst kunnen worden. even een paar foto's; ![]() ![]() ![]()
| | |
| | #42 (permalink) |
|
Oke dan, speciaal voor jou Tijdens het bouwen en praten moet er ook wat gedronken worden natuurlijk. Al dat geschuur geeft je een droge bek
| | |
| | #45 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 september 2008 Locatie: Waalre Leeftijd: 37
|
Volgens mij ongeveer schaal 1/7 Mooie kist! Blijf `t volgen, Groeten, Ramses
__________________ Bouwverslag: ..1/6.9 Gloster Gladiator Mk.I .|. 1/6 De Havilland DH-T.10 Chipmunk .|. 1/12 Grumman F6F Hellcat Afbouwverslag: ..1/5 Messerschmitt Bf-109 G6R6 Trop. .|. 1/4.8 De Havilland DH-82A Tiger Moth |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| retract, robart, saito, spitfire, top flite, warbird |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |