![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Ik zal er weer eens verder mee gaan ja. Hij bouwt zichzelf niet ben ik achter gekomen
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Nope, nu is het excuses weer vakantie/slecht weer/geen ruimte om in zijn garage te komen. Recentelijk heeft hij nog 2x 3 seconden geschuurd voor het idee.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 30 maart 2010 Leeftijd: 38
|
Een tip voor je bus G4; bewaar 'm op z'n kop. Die dop sluit voldoende af daarvoor en zeker als ie wat langer staat vormt zich er een laagje op.. op die manier heb je geen last van dat laagje. Om het mooi en licht te krijgen, is het beter om te lakken, schuren, lakken,schuren, enzovoort.. ook al omdat G4 zo snoeihard uithard. Maar goed, dit werkt uiteraard ook wel, wordt alleen wat zwaarder. Voor het aanbrengen zou ik geen kwast gebruiken, maar een foam rollertje, heb je mss ok wel gedaan. Ophouden voordat het foam begint op te lossen, óók dat is uiteindelijk niet G-4 bestendig :P Laatst gewijzigd door Henri Zikken; 25 juli 2011 om 20:04 |
| | |
| | #51 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| retract, robart, saito, spitfire, top flite, warbird |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |