![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 27
|
80+ is prima. Is je budget groot genoeg, pak dan de 120 HV. Voordeel van een lager KV is dat er meer tandjes op je pinion komen. Minder kans op strippen. De 560 KV en die daarboven(610?) hebben echter wel het meeste vermogen. Of je dit nodig hebt en gaat merken is een tweede
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Citaat:
Ik zou zelf ook voor de 80 gaan. 100 euro kun je gebruiken voor lipo's/voeding/lader. Motortje is prima. Pyro is eventueel ook een optie.
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: lendelede bij kortrijk
|
voor de ombouw zelf gaan ik en guy even wachten tot de bestelling ( Buy 1 Get Radio Free-T-REX 700N Limited Edition Combo) van bij fH aangekomen is en dan eventueel zelf wat stukken prepareren
Laatst gewijzigd door helidried; 3 januari 2010 om 16:49 |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
NEU schijnt ook behoorlijk goed te zijn. Wel duurder. Marginaal is de winst erg klein t.o.v Scorpion. Scorpion geeft echt veel bang for the bucks! Jive heeft goede BEC en de beste gov. Als budget geen probleem is zou ik de Jive halen ipv CC. Jive Pyro is ook een veel voorkomende combi.
| | |
| | #24 (permalink) |
|
Prima keuze. En mocht er iets aan een scorp komen, ze hebben goede service. Iets wat kontronik nog mist. Gelukkig werken die Jive's probleemloos
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 28 november 2005 Locatie: Prov Antwerpen, België (KMC Meerhout) Leeftijd: 40
|
Die MOD1 rechte tandwielen voor de Trex700E vind ik geen goede oplossing, die produceren een vrij irritant geluid zeker als je 2000rpm wil. Ik heb er trouwens nog 2 van FAD heli te koop (115T), ze zijn enorm sterk dat wel! Ik vlieg 'm nu met het standaard tandwiel op 12S met de Scorpion 4035-400KV met een 20T. Met een 19T heb ik ook gevlogen maar dat gaf iets minder power. Een 500KV zal ook nog wel lukken, heb ik ook een tijdje gedaan met een 16T maar de kans op strippen is dan wel groter. Binnenkort zou ook nog een 5020-450KV uitkomen, de ideale motor voor een 90size denk ik.
__________________ New RJX90EP Video 23/06/2010 |
| | |
| | #26 (permalink) |
|
kent er iemand deze kit Xperience 3D Website: T-Rex700 Electric Conversion |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 januari 2007 Leeftijd: 23
| Citaat:
ziet er wel geod uit, miss beetje overdreven om het hele frame te vervangen opzich
__________________ Logo 600 Vbar,Trex500 ESP, Swift 2, DX-7 | |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 november 2005 Locatie: Prov Antwerpen, België (KMC Meerhout) Leeftijd: 40
| Citaat:
Een 600KV motor met 13T en standaard tandwiel op 12S is echt geen goede oplossing. Je hebt gewoon een 400-450KV motor nodig op 12S in een E Trex700.
__________________ New RJX90EP Video 23/06/2010 | |
| | |
| | #29 (permalink) |
|
gisteren is de trex 700 aangekomen. eventjes rustig bekeken en deze morgen een bodemplaat gefreesd. hieronder een link naar enkele foto's de bodemplaat is momenteel nog te lang en te zwaar . ik ben aan het wachten achter batterij en motor om alles op de juiste afmetingen af te werken. Yfrog Album |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |